The Witcher 3: Wild Hunt

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


Pensava que havia fet un fil d'aquest joc al seu dia, però m'he sorprès que no, potser es va perdre en alguna migració. Be, el cas es deixar caure aquest joc, que espero des de fa temps i sortira el Febrer del 2015 (CDProjekt es gent de paraula).

En aquesta tercera entrega tindrem un mon obert tipus sandbox, però mantenint la profunditat de narració de la saga. Tot lo vist fins ara i llegit promet molt, i ningú te dubtes que amb CD Projekt al darrera, les promeses s'acompliran.

Us deixo dos tràiler, el cinemàtic, que m'agrada molt, i el que barreja una mica de gameplay en teoria.

[youtube]c0i88t0Kacs[/youtube]

[youtube]HtVdAasjOgU[/youtube]
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
M'encanta la saga de Geralt z Rivii (els llibres son una lectura molt recomanable). L'únic que sempre trobo a faltar es el multiplayer cooperatiu però tot i així em sembla més divertit i jugable que d'altres de l'estil. Espera a que surti la tercera entrega l'any que bé :çsi:
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#6
Té molt bona pinta, a mi em van encantar els altres dos, aixi que a veure si hi ha sort i cau ç?|
 

Ury18

Nou usuari
20 Abril 2015
21
0
0
#7
Per si no ho sabeu, ja esta disponible la precarga desde el dia 17, aixi quan surti podeu viciar sense esperar !
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#14
Nvidia ha publicat un molt extens anàlisis gràfic del joc, amb comparatives de les diferents opcions gràfiques, per configurar-ho al teu gust, incloent tocant el .ini. Una bona manera de treure el màxim rendiment i qualitat al joc.
http://www.geforce.com/whats-new/guides ... king-guide
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
Molt guapo el vídeo.

Gràcies al Witcher 3 he pogut comprar el Witcher 1 i 2 per 4 duros... i m'han tornat canvi! çXD

Ja compraré el 3 quan surti el 4 o el 5 i el millor de tot és que no m'hauré de preocupar pel PC ç:D