The Hunt [Armados] divendres 8 de maig

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1


NOTA

El briefing para la tropa se debe hacer una vez lanzada la misión, no obstante para garantizar una fluided del mando de misión es recomendable que se lea el briefing en mapa antes de lanzar. Y durante este pequeño fragmento de tiempo antes de lanzar nadie debe compatir información. Todo el mundo tiene detallado que debe hacer y como.

Obligatorio que una vez en misión y cuando las circustancias lo permitan, que todas las unidades, mandos o no, lean al completo el briefing.

IMPORTANTE


Prioritario llenar un 100% de los roles de civiles, son una parte importante en todo este entuerto. Si decides apuntarte de civil, has de saber dos cosas, primero, buena elección, y segundo, debes estar dispuesto a jugar la mejor partida de tu vida o a morir fatalmente de la forma mas cruel, todo puede suceder, es arriesgado pero merece la pena.

No existe un lider en el grupo de civiles, la numeración es pura formalidad.

Recomendado que los jugadores traten de meterse en el papel y roleen con sus compañeros para una mejor experiencia.
[youtube]hgMyIzYEiBw[/youtube]

Enllaç de la missió

Requisits mínims:
CBA_A3 - ISLAS A2 - TFR_A3

Hora de la missió: 23:00 hores

Aquí teniu més informació del servidor de TS del grup Armados necessari per poder assistir a les seves partides

Si us plau apunteu-vos en aquest fil per comptabilitzar lo abans possible quants Cavallers participarem en la missió externa i així demanar places a la partida el dimecres vespre com molt tard.

Apuntats:
- Moska
- Silverarrow
- Viper ?
- Magnetar
- Diplock
- Ury ?

Rols:
CHARLIE

1. Líder d'esquadra:Cavallers
2. Lider d'equip: Cavallers
3. Fuseller automàtic: Sakae
4. Fuseller automàtic:
5.Assistent de Fuseller automàtic:
6.AT: Cavallers
7.Metge: Cavallers
8.RTO: Cavallers
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#7
Algú pot demanar 5 reserves al fòrum dels armados? Tinc formació aquesta setmana i ho tinc complicat
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#8
ZeroQ said:
Algú pot demanar 5 reserves al fòrum dels armados? Tinc formació aquesta setmana i ho tinc complicat
Fet.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#14
Missió un pel complexa, les comunicacions estaven un pel saturades i hi havia un gran nombre d'enemics.

Hem aconseguit pendre el poble que teniem com a objectiu i netejar els anti-aeris, tot i que els civils capturats han mort en mig del rescat. Casi al final hem perdut el vehicle i hem hagut de seguir a peu, però amb el nivell molt alt.

Per desgracia, dels tres membres externs de la nostra patrulla, dos no sabien ni on disparaven (no eren membres d'A2), la seva útilitat al grup era dubtosa*, deien xorrades sense parar i ha costat una mica coordinar-los.

Ens han felicitat els d'A2, per el nostre paper :çsi:

No ha mort cap dels nostres tot i que el Moska ha perdut la conexió a mitja partida (els externs han mort tots).

Asistencia:

- SilverArrow (SL)
- Diplock (TL)
- Magnetar
- Moska
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#16
És el problema de que no omplim un grup propi i ens endossin altra gent. A mi em va tocar manar el subgrup on anaven els 3. Com diu en silver un dels 3 que crec que era d'armados genial, ho feia tot bé, seguia les odres correctament etc dels altres dos un no parava de dir bestieses i es va autoproclamar cap de la meva unitat, jo com que no tenia ganes de barallar-me vaig passar de dir-li res i de dirigir la meva unitat esparant si palmava. Finalment com era d'esparar per la seva actitud i manera de jugar va palmar el primer o el segon no ho recordo. I quan em vaig quedar sol amb el d'armados tot va anar perfecte i tot i ser dos vam funcionar molt millor que fins llavors. Hauríem de jugar com a sovietics i així si passen aquestes coses amb un subordinat li foto un tret i assumpte arreglat ç:D
La partida va estar molt bé i vam fer-ho bé, gran llàstima lo d'aquests jugadors que a mi em van amargar força al principi fins al punt que m'havia plantejat desconectar-me i anar a dormir.