The Frenchman [Armados] divendres 13 març

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1
[youtube]-91DvTNnKHU[/youtube]

Per més informació mireu el vídeo de la instrucció
Enllaç de la missió

Requisits mínims:
CBA_A3 - TFR_A3 - ISLAS_A2

Hora de la missió: 23:00 hores

Aquí teniu més informació del servidor de TS del grup Armados necessari per poder assistir a les seves partides

Si us plau apunteu-vos en aquest fil per comptabilitzar l'abans possible quants Cavallers participarem en la missió externa i així demanar places a la partida el dimecres vespre com molt tard.

Apuntats:
- SilverArrow
- Magnetar
- Frodo
- ZeroQ
- Kopant
- Viper

Rols:
DELTA

1. Líder escamot:
2. Líder d'equip:
3. Fuseller Automàtic:
4. Fuseller AT:
5. Mètge:
6. Fuseller:
7. Enginyer:
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#4
Hi aniré...

No vull semblar tiquis miquis però aquesta foto em sembla força inoportuna. Aquest és el periodista James Foley, decapitat per Estat Islàmic el 19/8/2014. Poc oportú per ilustrar una estona de passar-ho bé.

 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#6
S'han actualitzat els rols de la partida de manera que si us plau aneu demanant-vos posicions. Ens han assignat 5 jugadors però en principi es probable que podem ocupar fins a 7 ja que tot DELTA sembla que serà liderat per nosaltres.
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#7
ZeroQ said:
Perdona Frodo la meva incultura no l'he identificat i he decidit eliminar la foto del nostre foro
Home és evident que no ho havies fet tu i que és la portada q han fet ells, entenc q sense mala intenció, però em va semblar bo fer-ho notar per evitar interpretacions perverses, q esta el mon molt sensible.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#12
Viper said:
A mi posa'm de lider d'esquadra.
Ja els hi he avisat que de moment som 6.
Per fi no haig de fer de lider!

A mi posem a qualsevol lloc operatiu :çsi:
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#14
Viper said:
Per fi? feu de lider un parell de cops i ja dieu per fi? :çboix:
Que et diguin el lio que tenien montat a la radio durant aquelles dues partides, vaja llegeix els propis debriefs dels Armados.

Com torni a passar avui, ja m'ho explicaras ç;)
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#16
Canals per la missió:

Canals prioritaris
Gobal - 50
Emergència - 30

Canals interns
Alpha - 60
Bravo - 65
Charlie - 70
Delta - 75 (Cavallers)
Assalt - 80

Aero combat - 55
Aero transport - 56
 

Frodo

Ja en porto tres-cents
28 Febrer 2014
326
0
16
Sant Fruitós de Bages
#17
Beeeee.... Missió acomplerta malgrat les baixes. Silver i jo em sobreviscut. Hem acabat la missió integrant-nos a la resta de Charlie (en total érem 5) i hem sortit a la foto i tot.

:çruc: :çruc:

Llàstima les baixes que hem tingut, fruit d'una mica de mala sort i penso que d'exposar-nos massa en una situació on realment el risc superava de molt el benefici. Penso que si haguéssim seguit al nostre ritme de treball habitual, això no hagués passat.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#18
A veure, hem acabat la missió amb éxit el Frodo i jo. :çsi:

A nivell de radio avui era totalment diferent, molt bé ha anat i sense cap embús.

L'única modificació que jo faria, és tal com havia dit jo al forum d'Armados els canals haurien d'estar distribuits aixi:

Radio operador:
- Radio curta canals: Canal de l'equip que toqui. ( 201, 202 o 203 )
- Radio curta alternatiu: Canal general d'esquadra. ( 401 A )
- Radio llarga canals: Unitat amb la que vols parlar o canal d'emergencies. ( 75 o el que toqui )
- Radio llarga alternatiu: Canal general de comandament. ( 50 A )

Lider:
- Radio curta canals: Canal de l'equip que toqui. ( 201, 202 o 203 )
- Radio curta alternatiu: Canal general d'esquadra. ( 401 A )
- Radio llarga canals: Unitat amb la que vols parlar o canal d'emergencies. ( 75 o el que toqui )
- Radio llarga alternatiu: Canal general de comandament. ( 50 A )

El radio-operador és el que té el contacte amb comandament o coordinar-se amb les altres unitats per defecte. És el contacte amb l'exterior.

El lider té la llarga a volum baix, i nomès la fa servir quan no té que liderar. Ja que la feina principal del lider és liderar la seva esquada.

La resta de l'esquadra nomès necessita escoltar les ordres del lider i del seu equip.

- - - - -

A part d'això casi tota l'esquadra ha sigut aniquilada per estar massa exposada, quan en aquell moment l'unic que calia exposat era l'AT i max l'observador del AT.

:çseny:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#19
A veure, faré un report curt de la missió. Comentar que molt be tots, vau actuar de manera molt correcte durant tota la missió, em va agradar veure com aplica-vau en tot perímetres de seguretat tant amb els vehicles com a peu, i com sempre pensàveu d'anar mes a poc a poc per minimitzar els riscos, en general molt satisfet de l'actuació vostre.

Ara el motiu de perque ens van rebentar la unitat.



En arribar a la zona objectiu, nosaltres estàvem a A i Charlie estava a C. El meu pla, degut a les experiències anteriors, era moure'ns a B per donar suport a Charlie a cobert. El problema es que B te un petit turó al sud amb arbres (me'l conec molt aquest turó), i per tant segurament des de B no tindríem visual. Llavors Charlie va comunicar amb mi i em va comentar de pujar a la seva posició, d'on es tenia una perfecte visual. Llavors jo li vaig dir, que nosaltres ens situaríem a C per fer un foc de base, i ells es situarien a D per atacar des del flanc esquerra a l'enemic, tots a l'hora. D'aquesta manera, un atac coordinat des de dos flancs i per sorpresa, ens donaria l'avantatge que necessitàvem pel fet d'estar nosaltres al damunt del turó, o no tens bona defensa. El pla era aquest, i si s'hagués fet com estava previst hauria anat be.
El problemes van se varis, primer, Charlie em van dir que estaven de camí a D, però quan vam arribar a C encara estaven allà. A mes ells estaven de genolls, no cos a terra, un error que ho vam pagar molt. Si nosaltres haguéssim arribat allà sols, ho hauríem fet cos a terra amb l'enemic tant a prop, però com la zona estava ocupada per Charlie, jo vaig cometre l'error d'aassumir la postura de Charlie (tot i que no hagués canviat res). Al estar tots de genolls, l'enemic, que era lògic, ens va veure i ens va disparar, i llavors vam perdre tota la iniciativa.
En aquest punt nomes podíem fer dues coses, o continuar amb el pla original, però ràpidament, o recular i revaluar la situació. Jo vaig decidir continuar, intentant donar foc de suport perque Charlie avances cap al flanc, però ells no es van moure, i vam disparar des d'allà. Això va fer que totes les nostres forces estiguessin concentrades en un sol punt i a mes de baixa defensa. Degut això, l'enemic tenia l'avantatge i la iniciativa i el seu blindat ens va polir en un parell de rafegues (si no hagués sigut la IA, ens hauria matat a tots d'un cop).
Si s'hagués fet be, l'enemic no hauria alertat la nostre presencia, Delta estaria a C i Charlie a D preparats, i el nostre AT hagués tingut temps i calma per preparar correctament el primer tret cap el blindat, que hagués sigut la senyal per atacar.

Les claus:

- Atacar des d'un turó nomes es viable si tens una força de combat molt superior o si pots efectuar un atac coordinat i per sorpresa efectiu, des de dos flancs preferiblement.
- Si perds la iniciativa, revaluar immediatament la situació abans de continuar.
- La coordinació entre esquadres es vital.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#20
Silver el que comentes de les communicacions és el que vam fer a excepció del canal alternatiu de la curta que estic d'acord amb tu. Eh de dir que ahir al ser el primer dia que feia us de les dues radios després de tant de temps sense practicar-ho em va costar una mica acostumbrar-me i anar seguint totes les communicacions però suposo que és questió de pràctica. Això si crec que era la clau designar un radio operador cosa que Charlie crec que no van fer (o almenys quan parlava amb mando i amb delta era el mateix líder).