The Division (RPG, Coop, Online)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
En l'E3 d'aquest any, Ubisoft (que es de les pitjors empreses de software d'entreteniment, coneguda per fer de jocs potencialment genials una merda), han presentat el trailer del seu nou llançament, The Division. El joc segons diu el tràiler es un RPG, de mon obert, online. Es veu que ha creat molt de rebombori per la qualitat gràfica, i val a dir que realment es impressionant, tot i ser un RPG online de mon obert. El tràiler es molt interessant, hem sobren com sempre coses absurdes com el marcador de vida dels enemics o que puguem prendre pocions màgiques de vida (al joc deu ser algun tipus de medpack o qualsevol ximpleria d'aquestes), per deixant de banda això, te molt bona pinta.
Segons la web nomes es per PS4 i Xbox One, tot i que a webs de noticies diuen que també PC, no tinc molt clar si sortira per PC o no encara.

[youtube]uiaRSuyQ7zA[/youtube]

Unes cooperatives a això pot estar molt interessant.

[youtube]ir5qGJjf41k[/youtube]
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
Discrepo del que dius d'Ubisoft però aixó es un altre tema. El joc té molt de potencial i es un clar arcade o sigui que poder curar com si es tractes d'una habilitat especia del jugador femení no ho trobo malament. Un altra cosa es el que ens agradaria. S'haurà de veure com evoluciona el joc.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
ZeroQ said:
es un clar arcade o sigui que poder curar com si es tractes d'una habilitat especia del jugador femení no ho trobo malament.
Es curiós com podem tenir al joc un sistema físic que permet a les bales travessar materials segons quin tipus es, lo qual es realista, però no podem tenir un sistema de vida coherent. Jo es que trobo molt avorrit poder curar-te d'aquesta manera, ja que l'únic que aconsegueix això es que la gent no senti l'emoció d'un tiroteig de veritat, el pànic, la por, l'adrenalina i la satisfacció de sortir viu. Veus els vídeos de gent que juga a jocs de trets, corrent tranquil·lament entre els trets, sense massa preocupació perquè saben que poden rebre molts trets sense efectes negatius, i que un cop tinguin la vida baixa, s'amaguen al darrera d'un cotxe, i o be s'apliquen una poció màgica o be esperen uns segons a que es regeneri la vida. Es a dir, no cal preocupar-se per la tàctica, simplement has d'estar pendent de la vida i prou.
Jo no tinc cap problema amb els jocs arcades, que ens donen tot de invents que no existeixen, m'agradin mes o menys, el que hem costa de pair es el sistema de vida dels personatges, que llença per terra tota l'emoció que podria tenir un combat.

Ho sento ZeroQ, es que aquest tema hem posa dels nervis ç:D ç:D Quan estiguem jugant tranquil que jo moriré ràpid, ja que no faré servir cap poció ç;) i hem podreu saquejar el cadàver.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Estic d'acord amb el que dius Viper però no culpo a la empresa que ho dissenya ni als programadors que fan una gran feina. En tot cas la culpa es del sistema ç:D. Fora de conyes si hi hagués més demanda per jocs més realistes on al primer tret ets mort, semblant a l'Arma llavors tots els llocs serien més com comentes ja que no podries ballar davant d'una batalla de bales.

Un dels motius perqué vaig deixar de jugar al Left 4 Dead, Killing Zone i Dead Island entre d'altres precisament era perquè no hi ha massa estrategia tot i que per jugar una estona està molt bé però més enllà a mi em cansa. Es cert que hi ha estrategia darrera de per exemple el Killing Fllor ja que es molt important saber triar els primers enemics a abatre per sobreviure i també on posicionar-se en els escenaris però es basa més en l'habilitat del jugador que e l'estrategia al contra de l'Arma.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Home jo crec que la demanda la creen les empreses, si totes les productores posen sistema de regeneració, tothom s'acostuma a això, però si totes posessin una alternativa, tothom s'acostumaria a l'altre. Ja saps que la gent s'empassa molt lo que li donen.
Però tot i aixi jo entenc perquè posen un sistema fàcil de vida, no m'agrada, però ho entenc. Es pot millorar sense perdre la "simplesa" si hi ha voluntat de les empreses. Per exemple, un sistema amb dos tipus de ferides, normals i critiques, les normals es poden curar amb una "poció" ja que representen ferides que amb un embenat ràpid es pot estabilitzar, i les critiques son ferides que no permeten recuperar aquesta quantitat de vida perduda de la ferida permanentment, si no que podem fer servir un injectable que ens recuperi certa quantitat de vida temporalment, es a dir com si fos un medicament tipus adrenalina, o dopamina o lo que sigui, que no ens cura però inhibeix el dolor, i no podem recuperar el total de vida mai, si no que a cada ferida, el nostre màxim vagi baixant, fins que completem missió o arribem a base o lo que sigui. Això es un sistema "arcade" de vida, que ens dona joc per molta acció, però s'apropa mes a la realitat, i augmenta la tensió i la tàctica. Jo crec que sempre hi ha una millor opció, encara que sigui arcade, al simple sistema de regeneració o poció, i crec que un sistema com aquest tindria mes acceptació que els altres tant simples.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
La majoria de gent quan juga a un joc no vol complicacions, només descarregar adrenalina, rebentar unes quantes coses i ja esta. I això és el que es dóna.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
No voldran complicacions si es compren un BF3, però si es compren un RPG de mon obert online, es que alguna complicació deuen voler. Jo crec que les companyies no donen a la gent lo que volen, si no que son les companyies que implanten el que ha de voler la gent, per no haver-se de matar en fer jocs. Penseu que el sistema de regeneració de vida no existia fins que el van ficar al CoD3 i es va popularitzar, si ara fiquessin un altre sistema interessant també ho demanarien.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Als VGX (que es veu que han sigut un rotllo) s'ha mostrat un nou tràiler del joc, mes enfocat al motor gràfic. No se quina maquina demanara això, però el detall es impressionant.
Les ciutats estan plenes d'objectes que casen entre ells, te una molt bona il·luminació, tots reacciona als canvis climàtics, i lo mes important que li trobo jo, el model de danys procedimental, es a dir les coses es trenquen no a base de models de danys predefinits, si no que es creen al moment, aixi per exemple es veu un tio disparant a un cartell, i cada bala fa un foradet real (cap sprite) al metall, i es veu la llum passar per els foradets. O dispara al vidre d'un cotxe i fa foradets amb la reacció típica d'un vidre laminat de cotxe.
No se com serà el joc, però els gràfics son impressionants, esperem que el joc estigui a l'alçada.

[youtube]ir5qGJjf41k[/youtube]
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#12
Si el que es veu esta generat en temps real... tela! Deu necessitar una gràfica mooooolt potent!
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#13
Crec que tots hem vist projectes com aquest fracasar. Ara no recordo del primer joc de PS3 que a "bombo i platillo" anunciaven com la panacea gràfica i després el game play era bastant penós. Recordo també el LA Noire que m'ho vaig comprar perquè pintava que seria l'ostia, un abans i després del motion capture facial i si era interessant però després tot igual i allà està a la lleixa agafant pols.

Com sempre per molt motor gràfic que tinguis si la jugabilitat no està a l'alçada per mi serà un fracàs (compte que segurament serà numero 1 en ventes tipus Battlefield i COD).
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#16
Nou video gameplay de 10 minuts. El joc gràficament es genial, i te pinta de tenir molta acció i bona. El que no m'agrada es l'excés d'interfície, massa, informació a pantalla, i la dificultat per morir, massa trets i moltes coses que curen. Però deixant de banda això, com a joc cooperatiu per 4 jugadors o mes si fas mes d'un grup no te mala pinta.
Els altres 20 minuts del vídeo son altres vídeos antics.

[youtube]v39AT3d3a2Q[/youtube]

El mateix rotllo però en plan "preparat".

[youtube]FFfxzBQKFnY[/youtube]