State of Decay (un Sanbox de Zombis)

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


State of Decay que fins ara estava a Steam en fase accés anticipat, lo que seria una Beta, acaba de ser llançat oficialment ja. El joc te bona pinta, es un sandbox on a mes de matar zombis, haurem de gestionar els nostres recursos, trobar supervivents per poder sobreviure, construir i gestionar el nostre refugi i les seves defenses, i mes coses.
La versió original de Xbox 360 te molt bona nota, i ha rebut molt bones critiques, a mes aquesta versió per PC es molt millorada. Tot i aixi, van confirmar que al final no tindria mode multijugador, però que una possible futura seqüela ho tindria com a mode principal.

Aquí podeu veure el tràiler de llançament.

[youtube]A8hNQXz3WJ4[/youtube]
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#2
El vaig veure però no em va cridar massa l'atenció potser perquè tan de zombi em cansa o bé perquè no tenia multi jugador. A veure si algú el prova i ens fa cinc cèntims
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Com a concepte d'un Sandbox de supervivència em sembla interessant... llàstima que el tema zombies el trobo bastant pesat.
Hauria preferit que fos de vampirs, tenen més encant. ç;)

Un joc així em recorda el llibre "Sóc llegenda", boníssim si no l'heu llegit. Se'n va fer una peli amb Will Smith de protagonista bastant penosa.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
rush said:
Com a concepte d'un Sandbox de supervivència em sembla interessant... llàstima que el tema zombies el trobo bastant pesat.
Hauria preferit que fos de vampirs, tenen més encant. ç;)

Un joc així em recorda el llibre "Sóc llegenda", boníssim si no l'heu llegit. Se'n va fer una peli amb Will Smith de protagonista bastant penosa.
La peli era bona fins que troba a la noia, allà l'argument canvia radicalment i es carreguen la peli, amb un final que no tenia absolutament res a veure amb el llibre.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Viper said:
rush said:
Com a concepte d'un Sandbox de supervivència em sembla interessant... llàstima que el tema zombies el trobo bastant pesat.
Hauria preferit que fos de vampirs, tenen més encant. ç;)

Un joc així em recorda el llibre "Sóc llegenda", boníssim si no l'heu llegit. Se'n va fer una peli amb Will Smith de protagonista bastant penosa.
La peli era bona fins que troba a la noia, allà l'argument canvia radicalment i es carreguen la peli, amb un final que no tenia absolutament res a veure amb el llibre.
Certament. Una llàstima perquè el final del llibre és genial.