[Star Citizen] Nou pegat i estadístiques

#1
Avui he vist que hi ha un nou pegat per incloure, entre altres coses, la Origin 350p. Així que en Magnetar ja podrà començar a practicar contra els Vandul amb la seva nau!

Les estadístiques son sobre l'ús de perifèrics, hardware dels clients i ús de les naus... i no deixen de ser interessant!

Per exemple la ràtio Kill/Death respecte el perifèric de control:


Aquí veig curios que els que emprem Joystick mostra una campana inversa de distribució, es a dir, o molt bons o molt dolents... El Gamepad clarament dolent i el keyboard+mouse amb una distribució normal. Una possible explicació és que els que tenim Joystick venim del món de la simulació i això fa que tinguem molta més traça en tàctiques, maniobres i en definitiva en supervivència en els combats.

En canvi amb l'estadística de precisió la cosa s'inverteix...


I aquí no sé pas com interpretar-ho ¿potser normal?

I finalment el que per a mi és l'estrella, les estadístiques respecte a l'ús dels assistents. I està vist que la gent no utilitza el Decouple ni res per l'estil:


Això em fa pensar en una de dues opcions:
A) No serveixen per res.
B) La gent no ho utilitza i si nosaltres aconseguim domanr-los podem tenir una gran avantatge en MP...

¿Què en penseu?

¿Per quan la propera quedada?
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Per mi l'estadística de la precisió es clara, amb el joystick no tens cap control del piper, ja que funciona automàtic, en canvi amb el ratolí es basa precisament en controlar el piper a mes del moviment, el que et dona me precisió. Es per mi un defecte de disseny que dona avantatge en la precisió als que fan servir el ratolí.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#3
Coincideixo amb el Viper en quan a la precisió i també és algo que vam estar comentant amb el Madelf durant la partida. StarCitizen té una base de disseny que està més pensada per ratolí + teclat. No obstant poseïr una millor maniobrabilitat/control de moviment sembla que és més eficient que no pas tenir "punteria". Remarco el sembla perquè aquí també influeixen factors que no es mostren a les estadístiques com ara experiència en simuladors (com molt bé comennta en Madelf). S'ha de veure què fan amb aquestes dades de cara a la nova versió, la 1.0, que volen treure a finals d'aquest any

En quant al G-Sage i el mode Decoupled segur que, de fer-les servir correctament, aquestes característiques poden donar una gran avantatge al grup que les domini. El problema és que no són intuitives; "Decoupled mode" fa que la nau continui en la direcció i velocitat establertes de forma independent d'on estem mirant. Jo ho vaig estar provant i els asteroides es movien! ç:D ç:D ç:D ç:D ç:D

El G-Safe també costa una mica de controlar, especialment en naus ràpides com les de la sèrie Origin. Només feia que "desmaiar-me" durant la partida :çrubl: :çrubl:

Què us sembla dijous 20 a les 22:00 per fer un segon contacte?