SR-25K

13 Juny 2012
46
0
0
59
#13
Jo també jugava a airsoft, fa molts anys quan va començar a entrar a Catalunya.
Vaig ser subcampió de catalunya en el 1r campionat de airsoft, després per motius laborals el vaig haver de deixar i com dieu tinc mono.
Tinc 2 armes l'AK-47 i el M1A1 preparat per franctirador, mira telescòpica Norconia, bípode harris i silenciador.

:çcerv:

una abraçada
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#15
Emil Schug said:
Jo també jugava a airsoft, fa molts anys quan va començar a entrar a Catalunya.
Vaig ser subcampió de catalunya en el 1r campionat de airsoft, després per motius laborals el vaig haver de deixar i com dieu tinc mono.
Tinc 2 armes l'AK-47 i el M1A1 preparat per franctirador, mira telescòpica Norconia, bípode harris i silenciador.

:çcerv:

una abraçada

Cony ,

fes unes fotos de aquest trasto el M1A1
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#16
Hola, jo tinc un grup d'airsoft que té la mateixa filosofia que CC, és a dir que és un grup on es parla en català. Si algú vol venir a jugar amb nosaltres envieu-me un privat o entreu al facebook de l'associació hostifrany.cat
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#17
Diplock said:
Hola, jo tinc un grup d'airsoft que té la mateixa filosofia que CC, és a dir que és un grup on es parla en català. Si algú vol venir a jugar amb nosaltres envieu-me un privat o entreu al facebook de l'associació hostifrany.cat
Molt interessant, jo potser m'apuntaria algun cop.
Cal arma pròpia? no en tinc cap, de moment...
:çseny:
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#18
Te'n podem deixar fins que te'n compris ja que el grup disposa d'unes quantes per aquesta finalitat. La propera partida la fem el dia 30, també tenim roba i ulleres si no en tens.