[SQUAD] Calendari de partides

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


Bé, al final l'he comprat aprofitant les rebaixes d'Steam i com a auto-regal de reis. Com alguns el tenim, podríem anar quedant de tant en tant per fer partides.
Pels qui no coneixeu l'Squad, podeu visitar aquest enllaç nostre. Es una mena de Project Reallity (de fet està fet per part del mateix equip), però millorat. És diguem un simulador mes light que l'Arma. L'avantatge es que no hi han addons, i tots els servidors son pel mateix, combat, per tant jugar no requereix editar missions ni baixar addons, llences el sim, entres a un server i combats, llestos.

Els qui estigueu interessats en jugar, responeu al fil, i ja mirarem d'anar quedant de tant en tant per fer partides serioses, però mes fàcils de preparar que les de l'Arma, llançar, entrar i combatre.

[youtube]SHeLfkKEggE[/youtube]
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#2
Waka-waka. :çsi:

Comentar que si no hi ha prou quorum per omplir ambdos bandols, es pot fer simplement un squad de CC i entrar a un pub server.
 

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
91
28
#4
Jo el tinc des del Kickstarter, el vaig jugar un parell de cops i no em va desagradar, manté l'esencia del Project Reality tot i que encara li falta rodatge. Jo m'apunto sempre que sigui dintre dels meus horaris.