Servidor dedicat Cavallers del cel.

25 Març 2016
144
0
16
#1
Molt bones. Ja que tinc un servidor contractat d'Arma 3 i no el faig servir quasi mai, ofereixo la possibilitat de utilitzar-lo pel grup, per fer les missions. I així, ningú ha de fer servidor durant un temps. Actualment està la missió que es va realitzar ahir. Actualment hi ha 12 eslots.


EDITAT
Hi ha la missió de 1RA_combat_dinamic_cc (nose si esta actualitzat els perfils.

Nom del servidor: 1RA_combat_dinamic_cc
Contrasenya: cat
Direcció IP: 46.251.234.143:20400
Missió: 1RA_combat_dinamic_cc
Addons: Estàndard CC menys el Alive i el LHP_CUP.

Que disfruteu!


OBERT LES 24H
 
25 Març 2016
144
0
16
#3
Em va costar 18 euros, 12 eslots durant 90 dies. I el tinc fa temps ja que faig proves de addons i coses aixií.
 

SilverArrow

Administrador
Membre del personal
Administració
Community Manager
6 Novembre 2014
1,887
93
48
#4
De fet un servidor dedicat ens salvaria de molts problemes . Merci per oferir-lo :çsi:
 
25 Març 2016
144
0
16
#5
SilverArrow said:
De fet un servidor dedicat ens salvaria de molts problemes . Merci per oferir-lo :çsi:
Doncs Silver, si em pases la missió la puc la puc instalar al servidor, i ja estar preparada pel dissabte.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#6
El servidor va funciona be ahir, de tant en tant tenia petits "lagazos", però res important :çsi:

La configuració de dificultat no la tens ben posada al servidor. La que fem servir, actualitzada a la nova versió que van treure Bohemia es aquesta.
Nota: Jo el ID VON ho tinc desactivat el meu servidor, així el sistema de veu del propi simulador no funciona i no dona pel cul.
disableVoN = 1;




Al paquet de benvinguda també ho tens.
http://www.cavallersdelcel.cat/magatzem ... al_1ra.pdf

Pots configurar el servidor perque no llenci cap missió encara que la gent estigui col·locada al seu rol, i sigui l'admin qui la llenci només.
voteThreshold = 1.5;

Si pots, activa el filepatching, tot i que suposo que no podràs al ser un servidor per slots, però mira-ho.
allowedFilePatching = 2;

Et recomano que ho facis persistent, així encara que no hi hagi ningú dintre, la missió continua.
persistent = 1;

També et recomano que desactivis el Battleye, dona problemes a la gent de tant en tant, i com només som nosaltres no te sentit tenir-ho activat.
BattlEye = 0;
 
25 Març 2016
144
0
16
#7
El battleye ja estava desactivat durant la partida, i el filepatching no funcionava ja que estava ficat 1 en comptes de 2. Ja s'ha arreglat.. i tot lo altre ja esta configurat tal com ho has ficat. Merci :çsi:
També pensa que es el servidor més barat entre els tres que hi havia per escollir, i no te tanta potencia com els altres jaja.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#10
Charlio18 said:
L'havia ficat en veterà.
Si recordes del paquet de benvinguda, nosaltres fem servir una versió de Veterà modificada, no la que be per defecte. A mes amb el nou pegat, ara ja no fem servir veterà, si no la opció Custom amb la nostre configuració pròpia. Seria això el que no tenies be segurament ç;)
 
25 Març 2016
144
0
16
#13
Demano perdó pel funcionament del servidor aquests últims dies. Estic reinstalant el servidor de nou, i no descansaré fins que tot funcioni malament, perquè no torni a passar el mateix d'aquesta nit. Ho sento molt nois. :çno: :çno:
 
25 Març 2016
144
0
16
#14
Charlio18 said:
Demano perdó pel funcionament del servidor aquests últims dies. Estic reinstalant el servidor de nou, i no descansaré fins que tot funcioni malament, perquè no torni a passar el mateix d'aquesta nit. Ho sento molt nois. :çno: :çno:
Bé doncs ja està tot revisat i reinstal·lat. L'Arma 3, els addons, el servidor i tot el que es pugui revisar. I segueix sortint de color vermell. Imagino que en realitat sí que són compatibles, sols que surt en vermell. Serà un error del servidor, però tot és compatible ç?| ç?| ç?| :çsi:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#16
Charlio18 said:
Demano perdó pel funcionament del servidor aquests últims dies. Estic reinstalant el servidor de nou, i no descansaré fins que tot funcioni malament, perquè no torni a passar el mateix d'aquesta nit. Ho sento molt nois. :çno: :çno:

no et preocupis, pasa a les millors families. Gràcies per el teu esforç!