[Senglars] Skin de combat

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Com a esquadró encara no teníem un skin personalitzat.
Gràcies a l'excel·lent tutorial d'en josep de com fer skins, he fet aquest skin de combat, per tant és un skin discret i amb poques coloraines, es tracta de ser el mínim de cridaners possible.

Encara no es definitiu i hi podem fer les modificacions que us semblin oportunes.

Vista frontal


Vista superior


Vista inferior


Lateral esquerre


Lateral dret


Detall del morro


M'he decidit per posar en una banda l'escut de Cavallers del Cel i en l'altre la de Senglars. Tot i que som Senglars també som Cavallers!
Posar els dos escuts a cada banda em semblava recarregar massa l'skin i he vist aquesta solució en un skin d'un escuadró real que porta un escut diferent a cada banda. No sé què volen dir però m'ha semblat una bona solució.

També us poden cridar l'atenció les escarapeles. Les he dissenyat pensant en l'estelada. L'estrella esta envoltada d'un rombe enlloc d'un cercle per tal que no es confongui amb l'escarapela dels EEUU. L'escarapela que porta aquest skin en concret és la versió en blanc i negre, si us hi fixeu hi ha les 4 barres en negre i l'estrella.



L'escarapela en color seria aquesta:


Finalment com que ens diem senglars he posat un senglar emprenyat al morro. Trobo que dóna molta vida i espectacularitat a l'skin.

Podeu proposar els canvis que us semblin adients per tenir un skin per a l'esquadró que ens agradi a tots.

Finalment agraïr a en josep el seu excel·lent tutorial. Sense les teves explicacions m'hauria costat molt més arribar fins a aquí. Ara només ha estat qüestió de pintar i seguir les instruccions per tal que l'skin surti al DCS. Gràcies!!!

Afegeixo enllaç a l'skin per la versió 2.5: https://www.dropbox.com/s/gboxbvcngxxxdf0/Skin combat senglars.rar?dl=0
 
Last edited:

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#2
M´encanta Rush! çXD çXD çXD
Sobretot l´escarapela, és una sol.luciò bonissima per diferenciar-la de la dels EEUU, i en blanc i negre encara més, :çsi:
Per mi ja pots posar-lo per descarregar que me´l poso ja mateix!!! :çseny:

De debó, molt guapo!!!
Gràcies.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Viper said:
T'ha quedat de luxe rush :çsi: :çsi: molt molt maco. Com a únic detall, quan he vist les escarapel·les pensava que eren les americanes :çrubl: com que s'assemblen bastant ç;) Però molt maca la pell.
Si s'assemblen molt. He mirat de diferenciar-la de l'americana envoltant l'estrella amb un rombe, però potser no és suficient...