WARTHOG DOWN (Senglar abatut)
Els resultats de l´última sortida de l´escuadró Senglars no van ser els esperats i això ha portat greus conseqüències...
Vam perdre un pilot en zona de combat i part del convoy de suministres que es dirigia a Djvari per abastir les tropes enemigues va sobreviure.
Els nostres satèl.lits han localitzat l´aparell abatut i hem rebut señals que ens indiquen que el pilot ha sobreviscut a l´impacte. De la mateixa manera, els enemics també disposen d´aquesta informació i dos batallons d´artilleria estan bombardejant intensament la zona per intentar impedir el rescat del nostre company, no només aixó sinó que els bombardejos estàn afectant de plé la població civil de Chkhorotskv, per tant la urgència i la importància de la nostra missió és en aquest cas doble.
Cuatre helicópters UH1 Huey de les forces de l´ ONU a la zona estàn a l´espera per iniciar l´operació de salvament, però no podran sortir de Senaki fins que el nostre escuadró hagi netejat la zona i neutralitzat per tant els batallons d´artilleria russos.
Una vegada neutralitzada l´amenaça d´artilleria l´operació de rescat “Salvem al Senglar” s´iniciarà i les forces de l´ONU es dirigiràn a la zona de rescat per evacuar al pilot.
Mentres s´efectua l´operació de rescat l´escuadró Senglars es posarà en contacte amb JTAC Warrior en 32 FM perqué ens informi de la situació a la zona i si és necessari atacar algun altre objectiu.
NOTES DE LA MISSIÓ:
1-La proximitat de la zona de conflicte amb el nostre aeroport de sortida (Senaki-Kholki), ens permetrà si és necessari tornar a base per abastir-nos i rearmar-nos per poder neutralitzar tots els objectius les vegades que considerem oportunes.
2-Els batallons d´artilleria estan formats per una gran quantitat de vehicles peró alhora estan disposats de tal forma que ens conviden a fer llançaments multiples de MK-82 en mode CCIP, de totes maneres l´elecció de l´armament a partir del primer repostatge dependrà del líder de la missió. Aquí us deixo l´enllaç que va posar en Rush sobre el llançament de bombes no guiades en mode CCIP, només mirant l´esquema que hi ha i el video dona molta informació i és de gran utilitat per millorar la punteria llançant bombes no guiades.
Salut i Ales!!!
INFORMACIÓ DE LA MISSIÓ
Datacard i enllaç d´aquest a dropbox
Unitats d´artilleria 2S1 Gvozdika i llançacoets BM21 GRAD que haurem de destruir:
Equip de rescat "Salvem al senglar":
Mapa de situació i carta d´aproximació visual a Senaki:
Aixó és tot companys! ens veiem dimecres!!!
Deixo la missió al file browser del TS com sempre, es diu Accio reaccio rescat.miz
EDITO:
He vist que quan intentava rearmar-me a senaki despres d´esgotar tot l´armament, tot i aparentment haver fet un repostatge i rearmament correcte i veure les bombes al seu lloc, el DSMS no me les recoineixia, i he trobat aquest procediment que jo no coneixia i que va de perles,
es tracta bàsicament de tornar a fer un "LOAD ALL" als MFD´s com fem al rampstart. El procediment és molt senzill i útil pels qui com jo teniem problemes alhora de rearmar-nos en segons quines missions. Com que no se si és problema de la missió o és meu (de no saber-ne prou
) aqui us deixo l´enllaç:
Aqui teniu l´enllaç del forum dels companys del E69.
Els resultats de l´última sortida de l´escuadró Senglars no van ser els esperats i això ha portat greus conseqüències...
Vam perdre un pilot en zona de combat i part del convoy de suministres que es dirigia a Djvari per abastir les tropes enemigues va sobreviure.
Els nostres satèl.lits han localitzat l´aparell abatut i hem rebut señals que ens indiquen que el pilot ha sobreviscut a l´impacte. De la mateixa manera, els enemics també disposen d´aquesta informació i dos batallons d´artilleria estan bombardejant intensament la zona per intentar impedir el rescat del nostre company, no només aixó sinó que els bombardejos estàn afectant de plé la població civil de Chkhorotskv, per tant la urgència i la importància de la nostra missió és en aquest cas doble.
Cuatre helicópters UH1 Huey de les forces de l´ ONU a la zona estàn a l´espera per iniciar l´operació de salvament, però no podran sortir de Senaki fins que el nostre escuadró hagi netejat la zona i neutralitzat per tant els batallons d´artilleria russos.
Una vegada neutralitzada l´amenaça d´artilleria l´operació de rescat “Salvem al Senglar” s´iniciarà i les forces de l´ONU es dirigiràn a la zona de rescat per evacuar al pilot.
Mentres s´efectua l´operació de rescat l´escuadró Senglars es posarà en contacte amb JTAC Warrior en 32 FM perqué ens informi de la situació a la zona i si és necessari atacar algun altre objectiu.
NOTES DE LA MISSIÓ:
1-La proximitat de la zona de conflicte amb el nostre aeroport de sortida (Senaki-Kholki), ens permetrà si és necessari tornar a base per abastir-nos i rearmar-nos per poder neutralitzar tots els objectius les vegades que considerem oportunes.
2-Els batallons d´artilleria estan formats per una gran quantitat de vehicles peró alhora estan disposats de tal forma que ens conviden a fer llançaments multiples de MK-82 en mode CCIP, de totes maneres l´elecció de l´armament a partir del primer repostatge dependrà del líder de la missió. Aquí us deixo l´enllaç que va posar en Rush sobre el llançament de bombes no guiades en mode CCIP, només mirant l´esquema que hi ha i el video dona molta informació i és de gran utilitat per millorar la punteria llançant bombes no guiades.

Salut i Ales!!!
INFORMACIÓ DE LA MISSIÓ
Datacard i enllaç d´aquest a dropbox

Unitats d´artilleria 2S1 Gvozdika i llançacoets BM21 GRAD que haurem de destruir:


Equip de rescat "Salvem al senglar":

Mapa de situació i carta d´aproximació visual a Senaki:


Aixó és tot companys! ens veiem dimecres!!!
Deixo la missió al file browser del TS com sempre, es diu Accio reaccio rescat.miz
EDITO:
He vist que quan intentava rearmar-me a senaki despres d´esgotar tot l´armament, tot i aparentment haver fet un repostatge i rearmament correcte i veure les bombes al seu lloc, el DSMS no me les recoineixia, i he trobat aquest procediment que jo no coneixia i que va de perles,


Aqui teniu l´enllaç del forum dels companys del E69.