[Senglars]L´escut dels deus-WARTHOG DOWN 13/05/2015-22:00h)

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
WARTHOG DOWN (Senglar abatut)

Els resultats de l´última sortida de l´escuadró Senglars no van ser els esperats i això ha portat greus conseqüències...
Vam perdre un pilot en zona de combat i part del convoy de suministres que es dirigia a Djvari per abastir les tropes enemigues va sobreviure.
Els nostres satèl.lits han localitzat l´aparell abatut i hem rebut señals que ens indiquen que el pilot ha sobreviscut a l´impacte. De la mateixa manera, els enemics també disposen d´aquesta informació i dos batallons d´artilleria estan bombardejant intensament la zona per intentar impedir el rescat del nostre company, no només aixó sinó que els bombardejos estàn afectant de plé la població civil de Chkhorotskv, per tant la urgència i la importància de la nostra missió és en aquest cas doble.
Cuatre helicópters UH1 Huey de les forces de l´ ONU a la zona estàn a l´espera per iniciar l´operació de salvament, però no podran sortir de Senaki fins que el nostre escuadró hagi netejat la zona i neutralitzat per tant els batallons d´artilleria russos.
Una vegada neutralitzada l´amenaça d´artilleria l´operació de rescat “Salvem al Senglar” s´iniciarà i les forces de l´ONU es dirigiràn a la zona de rescat per evacuar al pilot.
Mentres s´efectua l´operació de rescat l´escuadró Senglars es posarà en contacte amb JTAC Warrior en 32 FM perqué ens informi de la situació a la zona i si és necessari atacar algun altre objectiu.
NOTES DE LA MISSIÓ:
1-La proximitat de la zona de conflicte amb el nostre aeroport de sortida (Senaki-Kholki), ens permetrà si és necessari tornar a base per abastir-nos i rearmar-nos per poder neutralitzar tots els objectius les vegades que considerem oportunes.
2-Els batallons d´artilleria estan formats per una gran quantitat de vehicles peró alhora estan disposats de tal forma que ens conviden a fer llançaments multiples de MK-82 en mode CCIP, de totes maneres l´elecció de l´armament a partir del primer repostatge dependrà del líder de la missió. Aquí us deixo l´enllaç que va posar en Rush sobre el llançament de bombes no guiades en mode CCIP, només mirant l´esquema que hi ha i el video dona molta informació i és de gran utilitat per millorar la punteria llançant bombes no guiades. ç;)

Salut i Ales!!!

INFORMACIÓ DE LA MISSIÓ

Datacard i enllaç d´aquest a dropbox

Unitats d´artilleria 2S1 Gvozdika i llançacoets BM21 GRAD que haurem de destruir:

Equip de rescat "Salvem al senglar":

Mapa de situació i carta d´aproximació visual a Senaki:

Aixó és tot companys! ens veiem dimecres!!!

Deixo la missió al file browser del TS com sempre, es diu Accio reaccio rescat.miz

EDITO:

He vist que quan intentava rearmar-me a senaki despres d´esgotar tot l´armament, tot i aparentment haver fet un repostatge i rearmament correcte i veure les bombes al seu lloc, el DSMS no me les recoineixia, i he trobat aquest procediment que jo no coneixia i que va de perles, :çulle: es tracta bàsicament de tornar a fer un "LOAD ALL" als MFD´s com fem al rampstart. El procediment és molt senzill i útil pels qui com jo teniem problemes alhora de rearmar-nos en segons quines missions. Com que no se si és problema de la missió o és meu (de no saber-ne prou :çnado: ) aqui us deixo l´enllaç:
Aqui teniu l´enllaç del forum dels companys del E69.

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Re: [Senglars]L´escut dels deus-WARTHOG DOWN 13/05/2015-22:0

Apunta'm! :çsi:

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat

Ahir m'ho vaig passar teta !! Vaig aconseguir els meus primers blancs oficials amb bombes :çamor: !!!!! i la sorpresa del final, espectacular, mai havia tornat tant content a base, sort del pilot automàtic, ja que la pantalla es bellugava massa a causa del trackIr i el balanceig de cap amunt i avall seguint el ritme :çseny:

Debriefing:
Arranquem motors i configurem les armes abans d'enlairar-nos amb ordre i tranquil·litat com ja es costum a l'Esquadró Senglars, seguim la ruta planejada amb normalitat i sense incidències, localitzem els enemics al TGP i ens posicionem per fer atacs ordenadament, fem una primera volta de control i s'estableix un circuit d'entrada i sortida a la zona d'atac.
Configuro el CCIP, després d'una passada avortada, en la segona deixo anar els meus regalets i :çamor: arriben al seu destinatari çXD çXD çXD çXD , un seguit de passades més seguint l'ordre, algunes avortades, no és tan fàcil com sembla mantenir la verticalitat, vaig fent els meus impactes, fins que ens quedem sense munició.

Mentrestant, un grup de Hueys rescataven al pilot abatut la missió anterior :çsi:

Odre de tornar a base i rearmar-nos, anem tots tres junts, aterrem sense cap tipus de problema i ens rearmem, aquest cop amb Maveriks, tornem a sortir, igual que al principi, amb ordre i amb seguretat, i enfilem un altre cop cap a l'objectiu, un cop complert pel JTAC ens donen coordenadres per eliminar un comboi que és perillós.

Un cop localitzat, a mi em va costar una mica, els saludem a cop de canó, faig un parell de passades, en totes dues aconsegueixo neutralitzar algun que altre objectiu, i llavors, en la segona passada, un cop eliminat el darrer camió i mentre recupero l'ascensió, :çamor: , "gallina de piel" al sentir aquells acords mentre m'enfilo cap amunt, amunt i amunt mentre sona Highway to Hell, :çvic: senzillament BRUTAL. :çcerv:

Arribo a base amb un molt bon regust, gràcies !!!

Sobre la missió: El fet d'haver de tornar a base a rearmar-se, reparar-se i recarregar fuel, etc li dona un altre caire a les missions que m'agrada, i el fet de que no ens matin també, potser (i ara segur que és per què estic eufòric encara :çrubl: ) hauríem de pujar un pèl la dificultat i Kopant, em trec el barret :çsi: , molt bona feina.

Ens veiem a la propera, moltes gràcies pel vol amics. :çsalut:

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48

No cal afegir gaire més al que ha dit en Buran, una gran missió! I el retorn a base amb el Highway to Hell sonant genial!

Com a líder estic disfrutant en aquestes missions ja que a part d'atacar els objectius he de prendre decisions que després poden ser perjudicials o beneficioses pel grup. Però el líder de vol no és res sense l'esquadró i tot l'esquadró ahir va volar molt bé. Molta serietat i concentració que fa que les nostres possibilitats de completar la missió (i sobreviure) augmentin.

Enhorabona a l'esquadró per l'execució de la missió i a en Kopant per, una vegada més, sorprendre'ns amb una missió genial.

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38

Un plaer com sempre volar al vostre costat. :çseny: Crec que podem afirmar sense por a equivocar-nos, que a mida que anem volant missions junts, estem molt més compenetrats i assolim amb més facilitat i ordre els nostres objectius. És evident i no hem d´oblidar que sense un bon lideratge el resultat no seria el mateix, (Rush Squadron Leader!!!). ;) Si fumessis aquest seria el teu tabac: :çulle:

En quant a l´edició de les missions, m´alegro molt que us agradin i espero seguir aprenent a poc a poc de cares a poder editar missions més complexes en el futur (a veure….perqué de moment és bastant frustrant no poder fer coses que tens al cap perquè no saps com fer-les) ç?|
El món de les banderes (flags) a l´editor, per exemple, no tinc ni idea de com funciona ç?| ç?| ç?| i crec que el dia que comenci a aprendre de que van, em poden donar molt de joc per fer coses diferents. I ja no dic res dels scripts perque si les banderes em venen grans, els scripts són per a mi d´una altra galàxia….peró bueno…temps al temps…o….poc a poc i bona lletra….o…mas vale pajaro en mano que pollo en fotografia…..o……a caballo regalado nos pinxamos todos gratis….ai no, aquesta no,…perdó… ;) que m´animo jo sol i se m´envà la pinça…. :çnopas:
Una altra cosa que tinc ganes de veure com va, és el de l´aleatorietat de la ubicació i la composició dels objectius, crec que podria donar més joc a les missions que ni jo ni vosaltres sapiguéssim ni a qui ni a on ens hi enfrontem, donaria un grau més de realisme i dificultat a tot plegat… :çruc:
En quant al tema de la música mentres voles…ja us aviso que serà un tema recurrent en les meves missions :çamor: ….(espero que el fet que aquestes pesin una mica més no sigui un problema) serà una xorrada peró jo em flipo molt mentre estic al sim i de sobte comença a sonar una bona cançó…com us deia ahir, quan volava la missió durant la setmana per provar triggers i tal….sempre acabava anant a destruir els sis llançamíssils només perqué s´activés la cançoneta de marres…..
Aquí en teniu una prova ;)

[youtube]HWtbINtU5Ks[/youtube]

Doncs aixó, de moment idees no m´en falten i ja tinc esboços de missió almenys per les properes tres setmanes, ara falten hores per editar-les que de moment les anem trobant aquí i allà…..
Feta la xapa, aquí us deixó unes quantes captures de la missió,

La primera, la prova gràfica dels primer objectius destruits pel Buran, que en quedi constància coi!!!! Enhorabona Buran!!!

Aquí en Rush en una de les seves primeres passades…. ç;)

Tots en fila, rearmant....lleno por favor....le pongo wings?...no gràcias, con unos maverick y alguna GBU 12 serà suficiente....ah! y un paquete de xicles... ç;)

L´equip de rescat Salvem al Senglar de tornada a base...

Aqui dues imatges que ho diuen tot...que tremoli l´enemic... :çvic:

I per fi, tots a base sans i estalvis, amb la satisfacció d´haver acomplert tots els objecius...

Fins la propera companys!!!

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS

Kopant said:
Per cert el vídeo em surt com a Privat i no el puc veure.
Solucionat el tema del video, gràcies Viper per avisar. :çsi:
Molt maco el vídeo, després de veure'l un parell d'apunts i consells.

- Amb que estàs gravant? perque amb el Shadowplay no es, ja que no hauria de sortir el comptador FPS. A mes has tingut algun problema de compressió, ja que al minut 3:49 es pixela tot una barbaritat.
- Si no recordo malament els pilots d'A10-C tenien com a limit dues ràfegues per passada per evitar ser abatuts.
- Al final, quan surt de l'atac i fas uns tonells, no se si els fas perque mola, o per evasió, si es perque mola res a dir, mola :çsi: Si es per evasió dir-te que els tonells si no els acompanyes de palanca no serveixen de res, segueixes sent un aparell en vol recte, per molts tonells que facis XD

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48

Viper said:
Kopant said:
- Si no recordo malament els pilots d'A10-C tenien com a limit dues ràfegues per passada per evitar ser abatuts.
Això és una norma pels mariques de la USAF. Els Senglars tenim pèl al pit i fem les ràfegues que ens surten de les turbines ç:D :çruc:

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38

Amb que estàs gravant? perque amb el Shadowplay no es, ja que no hauria de sortir el comptador FPS.
Doncs està fet amb shadowplay per recomanació expressa d´un tal Viper que em va dir que aquest no em baixava de rendiment....i com que una imatge val més que mil paraules.... ç;)

Gràcies per avisar Viper, la veritat és que no l´havia tret perque era una gravació per pur divertiment personal i posteriorment vaig decidir posar-la al post, i utilitzava el comptador de FPS per veure quan em baixaven aquests quan m´acostava a la ciutat bombardejada amb el fum dels edificis i tal....
Igualment gràcies per lo de la compressió aquesta part que es veu pixelada correspon a una altra gravació que havia afegit al video amb el sony vegas a bulto amb un simple copy/paste i possiblement em vaig deixar alguna cosa a fer....com que no vaig visualitzar el video sencer després d´editar-lo i de penjar-lo no ho vaig detectar :çnado: ....(aixó passa quan fas les coses a correcuita.... :çulle: )

Si no recordo malament els pilots d'A10-C tenien com a limit dues ràfegues per passada per evitar ser abatuts.
Una cosa que no sabia!!! una altra!!! :çulle: Zankiu!!!

Al final, quan surt de l'atac i fas uns tonells, no se si els fas perque mola, o per evasió, si es perque mola res a dir, mola :çsi: Si es per evasió dir-te que els tonells si no els acompanyes de palanca no serveixen de res
Perqué mola, es culpa bàsicament dels AC/DC :çvic: ç

Una de les mooooooltes caréncies que tinc en els simuladors de vol, és que només he volat l´A10C a DCS Wolrd amb una certa continuitat i que abans de volar amb voslatres mai havia volat online, sempre ho havia fet sol i tot i llegir alguna cosa, desconec absolutament tot sobre maniobres evasives, maniobres de combat, com acutar en un dogfight (se que per l´A10 no cal xD) en general etc... de tant en tant sento al Buran parlar de que amb aquest A10 és impossible fer la Cobra i jo penso.........

:çboix: :çboix: :çboix: :çboix: :çboix: :çboix:

I fora bromes, l´experiéncia i els sistemes AAA del DCS World ja m´han ensenyat que per molts tonells que faci si no tiro de palanca i començo a escopir contramesures quan toca els SAM es parteixen la caixa o més ben dit em parteixen a mi.... :çruc: i igualment amb el foc antiaeri....

Doncs res, de nou, moltes gràcies pels teus consells.... :çseny:

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48

A mi el shadowplay aquest em fot uns pets espectaculars. He desistit d'intentar fer-lo anar. :çboix: