[Senglars]L´escut dels deus-TOCAT I ENFONSAT 04/06/2015)

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
L'ofensiva rusa ha estat frenada en gran mesura gràcies a l'Escuadró Senglars fins al moment en tots els fronts:
Per una banda l'ofensiva aéria ha estat neutralitzada gràcies a "l'escut dels deus" i a la destrucció dels Mig's 29 a Sochi.
L'ofensiva terrestre, d'altra banda, ha estat destruida repetidament pels nostres avions a la Vall de Teberda, a la presa d'Inguri i gràcies a una operació suicida les forces antiaéries ruses van ser aniquilades a prop de Sukhumi-babushara.
De moment, i fins la possible arribada de nous reforços en un futur proper, a l'exércit rus només li queda una carta per jugar que continua amenaçant l'estabilitat a la zona; la poderosa armada rusa. Aquesta es troba atracada per complert al port de Tuapsé realitzant tasques de manteniment, i aixó fa que tinguin tots els sistemes desabilitats i que per uns dies no suposin una amenaça davant d'un atac aèri. La US Navy es dirigeix a la zona per efectuar un atac massiu amb míssils de creuer Tomahawk tan punt es trobin a distància de llançament i la nostra missió serà sortir de Gudauta carregats de bombes GBU-10 i dirigir-nos cap al port de Tuapsé per donar suport a l'atac naval i acabar de destruir la flota russa. S´espera que l´atac previ amb míssils Tomahawk haurà mermat l´estat dels vaixells enemics el suficient com perque nosaltres poguem acabar la feina quan arribem.
L´objectiu NO ES DESTRUIR la flota enemiga sinó inutilitzar-la, per tant comandament ens anirá avisant en cada moment de la missió quan un vaixell hagi estat inutilitzat. Una vegada neutralitzada tota la flota, si encara ens sobra munició i si ens plau, podrem acabar de gastar l´armament sobrant a la nostra discreció...
Més endavant us oferim una foto de satél.lit amb la situació exacta de cada vaixell, és important que us imprimiu aquesta foto en concret, ja que durant l´atac haurem d´anar marcant els vaixells neutralitzats a mida que comandament ens ho va informant, i així no desperdiciar munició llançant-la sobre objectius ja neutralitzats.
També heu de saber que portem un excés de càrrega d´armament (6 GBU-10 cada un), per tant costarà aixecar el morro en el moment d´enlairar-nos, bé tampoc massa xD ...apureu fins al final de pista per enlairar-vos i una vagada enlairats no feu maniobres brusques fins que comencem a llançar bombes contra l´objectiu i perdem càrrega de combat. Tot i aixó, podrem pujar fins als 10 o 12000 peus sense més problemes ja que no s´esperen amenaces antiaéries a la zona.
I em sembla que no em deixo res...a veure com surt aquesta.

Sort i ales!!!

Enllaç a dropbox del Datacard de la missió.

Imatge del Datacard:

Foto de satél.lit de la situació dels vaixells enemics..

Esquema del pla de vol:

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
M'apunto i ho poso al calendari abans no es queixi el "jefe" ç:D

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
Una molt bona missió, m'ho vaig passar molt bé !!! Gràcies Kopant per fer missions tan guapes i dedicar-hi temps, ets un artista :çsi:

Kopant lidera el grup de vol, un cop arrencats i enlairats en dirigim cap al nostre objectiu, de camí, els vaixells ianquis envien regalets a la flota russa i veiem les fumeroles dels Tomahowks des de la nostre esquerra dirigint-se al seu objectiu, tinc la sensació d'estar en una "corrida" de toros, els picadors ens deixen els animalets tocats per entrar nosaltres a rematar la "faena" com a "torerus", doncs que així sigui !!!

Localitzats els nostres objectius en Kopant reparteix el pastis i ordena objectius per ordre de preferència, un a un anem inutilitzant vaixells segons ens confirma el comandament per ràdio, m'adono que el TGP no bloca bé si té davant seu una cortina de fum cosa que em fa perdre dues bombes guiades per laser, però no impedeix que assolim l'objectiu i inutilitzem tota la flota russa.

La tornada és senzillament espectacular, com de costum en Kopant ens fa sintonitzar la ràdio per gaudir d'una retorn màgic a base :çsi:

Aterrem sense més problemes i ens dirigim a la cantina per celebrar-ho amb unes cerveses :çcerv: :çcerv: :çcerv: :çcerv: , Rush, company i amic d'aventures, un brindis va per tu :çfeli: , ens veiem a la tornada, passat´ho bé :çsi: :çseny:

Fins la propera :çsalut:

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
Es un doble plaer aixó d´editar missions (almenys mentres el temps m´ho permeti...) primer perqué aprenc moltes coses mentres ho faig, no totes les que m´agradarien, peró algunes si... :çruc: i segon perque volar-les amb vosaltres és encara més divertit....per tant i mentres el temps m´ho permeti espero que aquestes siguin les primeres de moltes i que cada vegada em surtin una mica més bé... ç;)
I al briefing que ha fet en Buran poca cosa a afegir...bé si...fotos i algun que altre detall...Com diu en Buran, a la teva salut Rush!!!!

Al parking fent el rampstart:

Un primer pla de les 6 GBU-10 que portavem...

El port de Tuapsé al fons, amb els primers vaixells fumejant per l´impacte de les nostres bombes...

Més fum...

I ja de tornada en formació tancada...

I aqui fent un petit doble homanatge, la idea era flanquejar al Rush pels dos costats i deixar anar el fum tots dos a la vegada, Felicitats Rush!!! :çfeli: ç;) ....i de pas doncs els colors ja sabeu perqué no? :çvic:

I la ultima...

Fins la propera i visca el Barça!!! ç;)

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
Molt xulo el debriefing, llàstima que em vaig perdre la missió. :çsi: