[Senglars] L´escut dels deus! (8/04/2015-22:00h)

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
Amb la intensificació de les ostilitats per part de les forces aèries russes, la Coalició ha establert el que anomena l´Escut dels Deus, aquest escut es una linia de protecció anti-aèria que s´esten per tot el nord de la cordillera caucàssica, consta d´una serie de bateries de míssils patriot que s´han col.locat en punts estratégics per així intentar impedir els constants bombardejos de les forces aèries russes contra les forces de la coalició.
Sabem que el comandament rus està preparant una ofensiva per intentar destruir aquestes posicions, intentaràn conquerir la vall del riu Teberda, pas previ per poder accedir a les nostres bases de míssils. Els primers intents d´ocupar la ciutat de Teberda han estat refusats per les forces locals, peró el gruix de les tropes russes es troben en posicions més endarrerides a l´espera d´un inminent ordre d´atac. La missió que el comandament ens ha adjudicat és un convoy de blindats que avancen perillosament cap a Teberda, serà de vital importància evitar que aquest convoy arribi a la vall.
Així doncs s´ha encomanat a l´Escuadró Senglars establert a la base aèria de Sukhumi la destrucció d´aquest convoy, els últims informes d´inteligéncia indiquen que es prepara l´ofensiva de les tropes russes pel 8 d´abril, la mala notícia és que les previsions meteorológiques i l´orografia no juguen al nostre favor, si la serralada caucàsica nord no és prou obstacle natural per si sola amb pics com el l´Elbrus amb 5642 metres d´alçada, els nostres meteorólegs ens indiquen que es preveu una densa capa de núvols entre els 10000 i els 12000 peus aproximadament cosa que ens obligarà a establir un pla de vol molt acurat si no volem que la missió sigui un absolut desastre abans de començar.
Escuadró estigueu alerta a l´espera d´instruccions!!! ç;)

INFORME D´INTEL.LIGÉNCIA:

Els pitjors auguris s´han confirmat i els nostres serveis secrets ens asseguren que les tropes russes atacaran La vall de Teberda el 8 d´abril, i no només aixó, sino que els nostres meteorólegs son així de bons i també l´han encertat, haurem de travessar els pics al voltant de l´Elbrus amb una densa capa de núvols, que ens impediràn la visibilitat en moments crítics, peró en certa manera aixó jugarà al nostre favor, s´ha elaborat un plà de vol exhaustiu, que ens permetrà sortejar les muntanyes i introduir-nos a la vall del riu Teberda sense ser vistos per les tropes enemigues i aixó farà que el factor sorpresa jugui un paper molt important. Ens introduirem a la vall i volarem dins la vall fins atacar l´objectiu en l´últim moment. Amb motiu de l´inminent ofensiva russa, el moviment de tropes a Sukhumi és especialment elevat, us recordem la importància de respectar els procediments de tant de taxi com d´enlairament i aproximació. Aqui us deixem la documentació necessària per la missió:

La vall de Teberda amb la ciutat amb el mateix nom al fons.

Datacard de la missió.


Estudieu-vos el pla de vol i ens veiem dimecres pilots!!!! :çseny:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#5
Un briefing molt currat! Ja tinc ganes de fer la missió!
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#6
Doncs, bé, per ser la primera missió que edito podria haver estat pitjor :çrubl: , ha estat un pel accidentada peró hem aconseguit l´objectiu, i un servidor ha pogut tornar a base, per tant podriem dir que Missió complerta. Intentarem que la següent missió doni menys problemes. :çulle:
Alguna foto de l´aventura Caucàssica...

Els Tres Mosqueters Ready To Taxi...



A punt d´enlairar-nos...



I un F15 que teóricament ens havia d´escoltar a base i que li ha donat per envestir a en Rush... :çnopas:



Un plaer volar amb vosaltres com sempre companys!!!! Fins la propera... :çvic:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#7
Una missió molt interessant, amb un bon briefing per crear ambient.

Per la meva part el fet de fer una marató de dos dies per reinstal·lar el Windows 7, veure a l'últim moment que no puc hostatjar partides no se perquè i haver de canviar el perfil del joystick precipitadament perquè hi ha botons que han deixat de funcionar em va fer començar la missió força descentrat. Afegint que la navegació inicial era complexa doncs sóc conscient que no vaig ser un bon líder i no em vaig centrar fins una estona després d'arribar a l'objectiu.

La missió en si molt interessant. Quan vaig aconseguir centrar-me vaig disfrutar molt. Llàstima de perdre en Buran a les muntanyes, en part culpa meva per no estar pel que s'havia d'estar. Llàstima també l'embestida de l'F15... Per un moment vaig pensar que m'havia tocat algun SAM però al girar la vista vaig veure com queia l'F15.

Unes captures:





 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#8
Va estar molt bé, un briefing molt currat :çsi:

Per desgràcia tot va anar bé fins que em va apareixer la vista del darrera de l'avió, i ja no vaig poder treure-la, fins estrellar-lo, s'em van quedar bloquejat el teclat.

Jo no se que passa amb les configuracions de tecles ja que abans no em passava, li estic donant voltes i mirant, però no te res a veure amb la missió ni amb l'edició, és un tema meu.

Fins la següent çXD