[Senglars]-FEAR OF DAWN- Dia 7-Dimecres 13/11/15 22:00

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#2
Fear of dawn – dia 7

Ja fa setmanes que estem destinats a Kobuleti, i son 7 les missions realitzades ja..., hem sofert pèrdues, i hem fallat en moltes missions, pero la sort sembla que es comença a posar del nostre costat, la sort i segurament el grau d´experiència que ens donen les 7 missions volades i el millorar dia a dia aprenent dels errors comesos.

Base: Kobuleti
Hora: 7:00 AM
Escuadró Senglars:
Hawg 1.1 Kopant
Hawg 1.2 Buran

Ens trobem a cabina, com sempre no sabem que ens espera allà dalt, però l´experiència de missions anteriors ens diu que haurem de volar a gran alçada, per sobre dels 20000 peus, baixar per sota d´aquest llindar es un suicidi, manpads, AAA..., no sabem a on es troba l´enemic ni de quin armament disposa, i l´experiència també ens diu que només les bombes laser son efectives a tanta alçada, les GPS han resultat ser un desastre a més de 12000 peus i les bombes de dispersió no hem aconseguit veure ni a on van a parar quan les llancem.
Decidim armar-nos per tant només amb GBU-12´s, descarreguem tot l´armament sobrant i posem GBU-12 a tot arreu on el personal de terra ens les pot col.locar, en total 14 GBU-12, que sobrepassen amb escreix el pes màxim autoritzat, reduim tot el que podem la carrega de combustible per compensar el pes, jo em quedo amb unes 4000 lliures, (un 50 % del total).



Demanem permís a torre, i com sempre una veu femenina i molt agradable ens indica que podem engegar motors, que ràpid ens hem oblidat del controlador borratxo de Batumi...segurament ara estigui dormint la mona o tirat en alguna cantina Georgiana...

-Pista 7, QFE 28.89, vent 4 nusos a 2000 m, Bon vol Senglars!!!
-Fins ara preciosa! Ens veiem a la tornada!

Som a la capçalera de pista, amb 14 GBU-12 cadascun, i per tant amb un excés de pes considerable, creiem que tindrem prou pista, Kobuleti no és una pista curta, aviat ho sabrem.

-Frens..., flaps al 30 %, gasos al màxim, 3...2...1...sortim!

Li costa, li costa molt peró a poc a poc comencem a guanyar velocitat 100 nusos... 140.... 150.... 160.... Aire!!! per fi ens hem enlairat...ascendim lentament amb un pitch de 5º en direcció al primer punt en el pla de vol.

Passem el waypoint 1 sense problemes i virem rumb 330 sense deixar d´ascendir, arribant al WP2, el vol Jeager es posa en contacte amb nosaltres i ens informa de que amenaces AAA han sigut detectades a la zona de combat. Sofereix en missió SEAD per neutralitzar aquestes amenaces. Una vegada donada la nostra autorització, Jeager es disposa a neutralitzar l´amenaça antiaèria, objeciu que resol sense cap problema.

Ens dirigim ara a WP3, amb indicatiu IP FORD a AGL 15000, a on comandament Overlord es posa en contacte amb nosaltres:

-Hawg, aqui Overlord, atenció. Un escamot de combat de les forces especials ha aconseguit capturar un important lider insurgent i està a l´espera de ser evacuat per dos helicopters Chinook que es troben a l´espera a uns 5 minuts de la zona objectiu. L´escuadró de les forces especials està protegit dins d´un edifici mentre blindats enemics estàn obrint foc sobre la seva posició, dirigiu-vos a les coordenades utm “Golf Hotel 076550”! i una vegada arribeu a la zona poseu-vos en contacte amb les tropes de terra per missió CAS. Allà rebreu informació de primera mà sobre els objectius.

Introduim les coordenades a la CDU i ens dirigim a la zona en qüestió, arribant a la zona les tropes de terra es posen en contacte per radio,i amb el soroll de les explosions de fons ens comuniquen que estan sent fortament atacats per unitats blindades i ens demanen que neutralitzem l´amenaça. S´ofereixen a llançar fum sobre l´objectiu per facilitar-nos la visualització dels objectius i una vegada llançat el fum identifiquem ràpidament tres APC´s i un camió de suport que estàn efectuant foc intens sobre un edifici gran de formigó.

Ens repartim els objectius amb en Buran i passada rera passada destruim tots els vehicles amb les nostres CBU-12.

Posteriorment, l´escamot de forces especials ens informa de que també estàn rebent foc enemic desde uns edificis situats 200 metres al nord de la seva posició. Aquí s´ens planteja un gran dilema: creiem saber la posició de les nostres tropes però no n´estem del tot segurs i les comunicacions per radio fallen i no ens hi podem comunicar. Veiem de sobte que uns 200 metres al nord del edifici que reiem ocupat per les nostres tropes es troba un camió de municions enemic entre tres petites cases! Deduim per tant que aquests edificis poden estar ocupats per les tropes enemigues que disparen contra els nostres (volem a 22000 peus i es fa dificil identificar tropes enemigues dins dels edificis a través del TGP) ens disposem a destruir els edificis i el camió i 4 passades ho aconseguim!

Durant uns segons el silenci de ràdio ens fa témer el pitjor...però de sobte unes veus exhaltades ens indiquen que hem destruit l´amenaça!!! Missió complerta!!!

Doncs NO!!

Overlord es posa inmediatament en contacte i ens informa que s´han detectat unitats d´artilleria que estan obrint foc contra la posició aliada, hem de ser ràpids ja que els Chinook ja han iniciat l´operació de rescat i es troben a 5 minuts de l´objectiu. Overlord es dona dos possibles localitzacions de l´artilleria enemiga: “ Golf Hotel171486” i “Golf Hotel 07943”, ens dirigim cada un de nosaltres a un dels punts per augmentar les possibilitats de localitzar l´amenaça ràpidament, en aquest moment me n´adono que només em queden 1600 lliures de combustible, merda! He calculat malament i ara no se si podré tornar a temps de finalitzar la missió.

Reduieixo potencia, FAN al 75 %, i em dirigeixo a les coordenades, a primera vista no hi detecto cap amenaça i inmediatament en Buran em comunica per ràdio que a la seva posició hi han tres peces d´artilleria obrint foc de manera continuada, introdueixo de les noves coordenades a la CDU i ens disposem a destruir l´artilleria, una... dos.... tres.... i en cuatre passades aconseguim neutralitzar l´amenaça ens dirigim al segon punt donat per Overlord per assegurar la zona i en Buran hi identifica tres peces més d´artilleria, en destruim 2.., la tercera es resisteix, faig dos llançaments i els dos fallen,

MASTER CAUTION!!! BINGO FUEL!!!,
perfecte només 1000 lliures de combustible i baixant....en Buran fa una passada sobre la peaça d´artilleria que ens falta i SPLASH!! Unitat destuida, ens comuniquen per ràdio, que l´operació de rescat s´esta efectuant sense problemes, els Chinook aterren a la zona i evacuen a l´escamot de les forces especials sense problemes.



MISSIO ACOMPLERTA SENGLARS!!!



700 lliures de combustible per tornar a Kobuleti, allibero tot l´armament per reduir pes,



alçada 22000 peus, inicio descens controlat amb potencia al minim per mantenir estabilitat de vol , ens acostem a Kobuleti, contactem amb Torre, pista lliure Senglars, continuo descendint fins a assolir l´alçada necessaria per iniciar les maniobres d´aterratge, final curta....tuch down!!! Toco terra a 0 lliures de combustible en l´indicador...



Avui ha anat justet...



Doncs aqui ho teniu, així va anar la missió d´ahir, una auténtica passada, crec parlar en nom d´en Buran si dic que vam disfrutar com feia dies!
Fins la propera!!!
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
50
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#3
Això company si que és un debriefing com Déu mana, res més a afegir, tot va anar tal com descrius, m'has fet tornat a volar la missió mentre llegia :çamor:

M'ho vaig passar teta volant la missió, varem tenir objectius que encara no havíem vist

Per la propera haurem de configurar des de terra el codi laser i perfils i veure si falla la beta o no.

Aquesta missió cada cop m'agrada més :çsi: i d'aquí poc ja tindrem més pilots disponibles i podrem acabar la missió çXD çXD çXD çXD

Com sempre, tot un plaer volar amb tu Kopant !

Fins la propera :çsalut: