[Senglars] 18/03/2015 In-Extremis

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#1
Situació

Georgia ja era un país bastant inestable, però amb l'atac d'Azerdbaijan les coses s'han complicat tot i repel·lir l'atac. Algunes zones veien bé ser annexionades a Azerdbaijan. Alguns col·lectius no han vist bé la intervenció de forces estrangeres en el conflicte. Altres regions amb idees separatistes veien el conflicte com una oportunitat per debilitar el govern i independitzar-se. Sigui com sigui en els últims dies la tensió ha anat creixent a la zona de Tblisi i ja hi ha hagut algun enfrontament armat als carrers.

Briefing
Soganlung 5.00 AM Estas dormint plàcidament quan les sirenes d'alarma i soroll d'explosions et desperten. Algú entra i crida ordres... confós encara per la son i el rebombori entens que t'has de preparar per un enlairament immediat, s'evacua l'aeroport...

Notes
Ja veieu que és un briefing molt atípic.
Per la missió practiqueu la forma més ràpida de posar a l'aire un A10C, encara que no es faci un rampstart complert, hi ha pressa per marxar.
Familiaritzeu-vos amb el mapa de Georgia, els aeroports sobretot.

Voluntaris? ç;)
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#9
IMPORTANT! Hi ha una actualització de DCS World i no és petita. Recordeu d'actualitzar abans del dimecres!
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#12
M'ho vaig passar molt bé, el principi va ser estressant, i suposo que així havia de ser, ja que vaig haver de repetir el rampstart :çrubl: ç:D

Cada dia m'agrada més aquest simulador, i ara que puc gaudir una mica més dels gràfics encara més, volar de nit és espectacular, pengeu fotos, per cert, el programa que us vaig comentar per capturar pantalles és el "Lightshot".

Gràcies pel vol

Fins la propera :çsalut:
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#13
Va estar molt be! L'ambientació era brutal, els sons i les explosions al costat mentre feiem el rampstart acollonien bastant, i volar a l'albada en aquest simulador, mentre veus com va clarejant a l'horitzó es senzillament espectacular. Quan surti del curro penjo alguna foto que crec que van quedar molt xules.
Disculpeu un altre cop per la imprudència del final, "lo siento mucho no volvera a ocurrir" ;)
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#14
Vam disfrutar d'un vol tranquil, massa pel què havia de ser. Com a editor a vegades preveus un guió, però quan intervé gent les previsions poden anar completament al revés de com havies pensat... tot i així va ser un plaer volar amb vosaltres.

En quant a la imprudència del final ja vam comentar les errades que es van produïr i vam poder comprovar de primera ma perquè és tant important seguir els procediments en entrades i sortides d'aeroports.

El programa de captures és el mateix que et deia jo, però no recordava el nom. :çsi:
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#15
Aqui les fotos promeses de la missió d´ahir:


Un MIg-21!!! Un Mig-21!!! Ah no! és en Rush a les meves 8! :çboix:

Aqui, arribant a Kutaisi :çvic:

En alguns moments les vistes desde cabina eren impressionants.


Repeteixo, un vol molt xulo!
La única pega...vam estrenar skin i no vam veure un pijo! :çsi: :çulle:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#16
No va ser la millor missió per lluir skin però em va agradar volar de nit. No serà l'última vegada. ç;)