ScopeFX - Mires dinamiques

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
He vist aquest addon visual, el ScopeFX - Dynamics scopes, que no te gens mala pinta, bàsicament inclou lo que alguns jocs han començat a ficar, i es que a les mires òptiques segons en quin angle miris veus un anell fosc als costats de la mira que es mou segons mous la vista, com que una mira òptica la conformen varis vidres, es degut a això. L'efecte es molt real he interessant. Apart l'addon inclou una referencia visual de les bales que ens queden (que em sobra, l'ACE2 ja ho fa amb text) i una referencia visual del selector de tir que seleccionem (que també em sobra, l'ArmA2 ja t'ho diu). A mes te suport per a TrackIR.

[youtube]pHqjNbzwjp0[/youtube]

P.S: Sembla que encara no es del tot compatible amb ACE i ha de corregir algunes coses, aixi que per provar amb l'ArmA2:CO nomes es lo recomanable.
 

paperboy

Ja en porto tres-cents
20 Març 2013
425
6
18
43
Warcelona
#4
La manera d'instal·lar seria...posar l'@ScopeFx a l'arrel de OA i el HORDE.bikey dintre de "Keys"? es correcte? em deixo algun pas?


EDITO:

L'acabo d'instal·lar i l'estic provant i com diu en Viper...és moolt recomanable!! M'agrada moltissim com es mouen les lents al disparar.