Salut catalans!

12 Novembre 2010
2
0
0
#1
Soc l'Strigoi i voldria allistar-me a la 1a divisó Cavallers del Cel del futur exèrcit català de l'aire (de moment ens haurem de conformar simulant :çulle: ).

Bé ús presento els meus simuladors:

- IL-2 1946 (Steam).
- ArmA II (Steam).
- Arma II: Combined Operation (Steam).
- Silent Hunter 3.
- Silent Hunter 4.
- Silent Hunter 5 (pirata però a la que estigui a la venda en format físic a Catalunya el compraré).
- Left 4 Dead (steam).
- Left 4 dead II (steam).
- Mount & Blade: Warband.
- Alguns títols més que crec que no hi jugueu.

El meu equip:

-Intel i5 650 (2 proecassdors físics a 3,2 GHz)
-4 GB de Ram.
- Ati 5850 1 GB de Ram.
- Etc...

Si voleu agregar-me a l'Steam és willy_gv.

Si voleu fer alguna partida per la PS3 el mateix: willy_gv.

Ens veiem al camp de batalla!
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#2
Bones Strigoi, ficat còmode.

Siguis benvingut.

Apart del IL-2, es volen altres simuladors, si vols, podem quedar i provar-ne un quants. Tu mateix.

Jo fent proselitisme del meu grup et recomano el Falcon, que a mes a mes es de franc.

Ja ens veurem.

Nippó
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#13
Degut a que fa mesos que no tens activitat a la comunitat o mai has participat després d'allistar-te, si en un termini d'una setmana no sabem res de tu, sentin-t'ho molt et donarem de baixa dels Cavallers del Cel. Això no afecta al registre del fòrum, podràs continuar participant al mateix, i si vols pots tornar a demanar l'ingres a la comunitat.