Reunió de grup Arma dimecres 13/05/2015

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1
Dia i hora:
Dimecres 13-05-2015 a les 22:15

Qui pot assistir?
Tots aquells membres del grup 1RA

Agenda:
Revisió d'estat tasques pendents / retrospectiva de propostes realitzades

  • * Continguts EBC
    Falten unes 40 planes per corregir [Diplock]
    * Seguiment campanya de Marketing
    No hi ha cap avanç i es torna a comentar que faria falta un coordinador pel seguiment d'aquestes tasques. Per ara no ha sortit cap voluntari per promoure aquesta activitat
    * Grup d'editors
    Per ara es va treballant amb el grup però faria falta més col·laboradors per poder avançar més
    * Eficiència de les missions
    Proposta de infografía per acotar els temps i les seves tasques [ZeroQ]
    * Baixa participació sessions externes
    - Creiem que un punt important es per l'execució del timing de mission i per tant proposem comentar-lis que la manera que nosaltres ho fem es acotar una hora límit en la qual es llança la missió estigui la gent que estigui al servidor
    - Propostes per provar amb altres grups http://www.arma3.es/
    * Jornades de portes obertes a altres grups de simulació
    - Pendent acabar de matetitzar
    * Sistema de condecoracions
    - Cintes per accions personals molt remarcables
    - Cintes per esforç, participació al grup, participació col·laborativa

    * Proposta de reorganitzar el fòrum d'Arma
    - Tasca periodica per reorganitzar el grup
    * Presentar les noves propostes de millora de simulació
    * Presentació de l'adaptació del grup basat en una unitat real: pendent de fer una infografia amb la proposta
    * Limitació de l'ús de les radios:
    - Radio RF-7800-TR per tots els elements d'equips de foc. El canal alternatiu ha de ser el canal d'emergències i nomès ha de ser emprat en cas excepcional
    - Radio 152 per els líders d'equips de foc
    - Radio llarg abast lider d'esquadra (o radio operador designat RTO) + 152
    * Limitació de l'ús de mapa i GPS: Mapa ho tenen tos eles elements d'equips de foc però només permeten fer ús de les marques en la fase de planificació a base. El GPS queda excluit per les missions en general com a molt el líder d'esquadra pot optar a portar GPS o bé si la missió o requereix.

Planificació de tasques del més d'Juny
Missions internes
  • Dilluns 01/06 - Combat dinàmic
  • Dilluns 08/06 - Missió enllaunada
  • Dilluns 15/06 - Combat dinàmic
  • Dilluns 22/06 - Missió enllaunada
  • Dilluns 29/06 - Missió enllaunada

Planificar data seguiment calendari Juliol
Dimecres 10 de juny

Dubtes, precs i preguntes
- Proposta de fer algun dia una missió en la que no fem ús del mapa i fem us del grups de wtsp per poder intercanviar informació de missió
- Acotar el temps d'intervenció dels membres de la reunió quan es fan rondes d'intervenció
- Designar un segon moderador de la reunió per evitar que pugui donar suport al coordinador del grup


Apuntats:
- Viper
- SilverArrow
- ZeroQ
- Frodo
- Magnetar
- Perdiz
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#11
Re: Reunió de grup Arma dijous 14/05/2015

Potser em fico on no em demanen, però coincideixo amb en Kopant.

Cada dijous fem l'acadèmia de l'A10C on hi ha molts dels jugadors que també juguen a l'ARMA. Tot i que entenc que cada secció ha de ser independent, també cal tenir en compte que actualment hi ha dues seccions actives: ARMA3 i DCS, i la de DCS està sota mínims. Penso que seria convenient no xafar-nos les activitats els uns als altres, hi ha prou dies a la setmana per posar les activitats dels dos grups sense solapar-nos.

Per nosaltres l'acadèmia d'A10C és vital per poder ampliar el grup, activitats i la qualitat d'aquestes, per tant us demanaria si podeu canviar el dia de la reunió.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#12
Re: Reunió de grup Arma dijous 14/05/2015

+1 A mi m'agradaria venir a la reunió, però prefereixo seguir amb l'Academia del DCS que portem moltes classes i no vull perdren cap o anire molt perdut ( especialment si es tracte d'apendre a tirar missils :p )
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#13
Re: Reunió de grup Arma dijous 14/05/2015

Jo també crec que com que som tants dels grup arma que juguem al DCS (Jo, kopant, tuixo, magnetar, frodo, silver i buran) seria millor una altra data.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#14
Re: Reunió de grup Arma dijous 14/05/2015

Em sap greu companys però jo dimarts no puc. Si ho prefiriu podem mirar un altre dia com dimecres
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#15
Re: Reunió de grup Arma dijous 14/05/2015

ZeroQ said:
Em sap greu companys però jo dimarts no puc. Si ho prefiriu podem mirar un altre dia com dimecres
A mi em va bé el dimecres.