Resum d'avui

#1
Doncs avui ens hem ajuntat amb en Wawa y hem fet un poti poti de missions. Jo he començat en un servidor guiri amb un Ka50, després de descobrir que el briefing estava mal fet he decidit arrencar una CSAR amb el UH-1H on s'ha afegit en Wawa.

Allà hem anat a rescatar uns quants pilots avatuts, però en arribar a la zona hem topat amb dos Mig23 enemics que estaven esperant com a voltors. Quelcom ha passat ja que he sobre-viscut al seu míssil i ha necessitat dues passades per matarme... de fet ha matat a tota la tripulació :shock: Mentres m'anava a terra el Mig ha fet una tercera passada... si és que soc dur de pelar!!!



En veure el panorama hem decidit anar al servidor del 104 Dedicated i allà hem fet un vol amb A10c... en arribar a WP1 (aeroport enemic) hem topat amb uns S-3 i ens han enviat a l'altre barri abans de poder enderrocar el seu ràdar.... està clar que cal més pràctica.

Tot i les peripècies he de dir que m'ho he passat molt bé! Cal millorar molt amb el A10c i això tan sols s'aconsegueix amb pràctica! :çcerv: