Ready Or Not (a falta de SWAT 5...)

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1


S'ha anunciat el desenvolupament del joc o sim Ready Or Not, que pel que es veu podria seu un simulador de combat tàctic, tipus SWAT, però millor. De moment no hi ha massa informació, però si un tràiler que apunta maneres.
http://voidinteractive.net/developer-bl ... nd-beyond/

[youtube]Gd139Nin33M[/youtube]
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
A veure que tal serà, pinta bé però que destaquin a característiques la part sanguinolenta de les morts no em resulta gaire tàctic
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Podria ser pitjor, podrien destacar que pots comprar uniformes i armes amb diners reals ç;)

I a mi lo del gore em sembla interessant si ho penses des de la perspectiva del tràiler. Està clar que volen introduir realisme a les missions, la cruesa de les operacions, on pots trobar segrestadors de nenes, terroristes sanguinolents, etc... Com feia el SWAT, que abans de la missió, et donava tot d'informació perque entenguessis el drama humà de la situació. Jo sempre recordo la missió del SWAT 4 on has de rescatar una nena petita segrestada per un pirat i que la te amagada en un amagatall sota terra de casa seva, com vas avançant i veus les evidencies de la situació, a mi em va provocar un sentiment de responsabilitat en vers la missió.
 

SilverArrow

Administrator
Membre del personal
Personal Arma
Community Manager
6 Novembre 2014
1,882
86
48
#6
Viper said:
Podria ser pitjor, podrien destacar que pots comprar uniformes i armes amb diners reals ç;)
No donis idees... ç:D

A mi el gore si es realista, em mola. No m'agrada que es facin jocs "blanquejats". Coi si a la vida real et cau una granada de morter a sobre et deixa a troços, o les ametralladores tallen cossos.