Re: Invitacio operacions Grup Armados (diss 6-10-2012)

15 Març 2011
1
0
0
#1
Salutacions gent, tinc el plaer de convidarbos a la misio que farem el proxim dia 6 d'octubre, dissabte, amb la seguent informacio, si estau insteresats pasau pel nostre ts , per fe reserva de grup o cuantitat de gent que acudireu salutacions.

<A2>Piro said:
"Operacion Calma Forzada - Tranquilidad"
SÁBADO 6 OCT Test Coop 47 / 23:00 H
ACE + ACRE/JAYARMALYB + CBA + ADDONS ESPECIFICOS TEST FINAL

Enlace Addons Especificos Test Final: http://188.165.223.53/ca/addons.7z


Test Comisión de Addons


p.d. : disculpau sa meva escritura, la falta de costum, d'escriure en catala, desde mallorca , salutacions y gracies.
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#3
Nois, com podeu veure a l'enllaç es tracta d'una missió per al dissabte 6 d'octubre.

Requesits: CO + ACE + ACRE + altres addons (hi ha un enllaç de descarrega dels addons a la pagina de descripció de la missió)
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#6
Recordatori! això és el proper dissabte.

En aquesta missió ha de ser interessant ser pilot. Llàstima que aquest cap de setmana estic fora que si no potser m'hi llençaria a volar amb el teclat ç:D.

Si algú vol participar que ho digui i l'apunto jo mateix al seu fòrum. Això si, com a molt tard divendres després de dinar, ja que després passo a offline fins diumenge nit.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#8
Aquest cap de setmana seré fora :( no podré ser-hi a més pinta que hauré de marxar fora la setmana vinent. Punyetera feina :çno: