Presentació Xavir

Xavir

Nou usuari
12 Abril 2011
20
0
0
#1
Hola a tothom, he contactat via racó català amb en Legolasindar després de descobrir aquest web i m'ha animat a presentar-me per aqui. No se si és el millor lloc, aquest racó de fòrum, però bé, sempre es pot moure el fil ç:D
Bé, fa molt temps que tinc ganes de jugar a simuladors aeris però per diverses circumstàncies mai he acabat per fer el pas, informar-me i jugar a algun dels simuladors que hi ha.

M'agradaria que m'orientessiu una mica sobre quins simuladors hi ha, a quins jugueu majoritàriament, com funcionen els Cavallers del Cel etc. Alhora, m'agradaria saber sobre quins preus ens movem alhora de parlar d'aquests simuladors i si algú de vosaltres hi juga mitjançant Steam (en cas que hi hagi simuladors d'aquesta mena a la plataforma).

Moltes gràcies d'avantmà,
Xavir

:çseny:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Benvingut als Cavallers del Cel, entrar a formar part d'aquesta comunitat no és solament un honor, també és una responsabilitat, doncs hauràs de complir amb les normes i l'esperit de la comunitat, i representaràs a la comunitat en les teves relacions amb altres grups.
Aquesta és una comunitat que té dues coses en comuna, la seva passió pels simuladors de qualsevol tipus, i l'ús del Català com a llengua oficial de la comunitat, en un panorama on fins ara no es trobaven grups de simulació virtual exclusivament catalans.

Primer de tot, llegeix les Normes d'ús del Fòrum i la Normativa de la comunitat si encara no ho has fet.
Després llegeix el tema Com allistar-se per com confirmar el teu ingres als Cavallers del Cel.
Tot seguit mira el tema Els primers passos, per saber com començar a participar amb nosaltres.

I no t'oblidis a partir d'ara de participar de forma regular a la comunitat, busca partides, proposa missions, i xerra amb la resta de companys al TS.
 

Nippó

Ja en porto tres-cents
18 Juny 2010
463
0
0
Mollerussa
#3
Hola Xavir.

Per endavant benvingut al Esquadró.

Si per preus t' amoïnes, et puc dir que fent apologia del Falcon, que es de franc.

Només has de dir si t' agraden les fotos que hi ha al forum i et dire com aconseguir-ho, ja que està des catalogat, i la comunitat OPEN, l' ha continuat desenvolupant.

Benvingut de nou

Nippó
 

Xavir

Nou usuari
12 Abril 2011
20
0
0
#4
Gràcies Viper i Nippó.

Viper, ara mateix llegiré els documents que m'assenyales, moltes gràcies per la rebuda!.
Nippó, m'agrada el que he vist, digame'n alguna cosa més, com puc fer per jugar-hi?

edito: Viper, ja he llegit el funcionament i normes, m'aniré conectant al ts3 a veure si trobo a algú. ;)
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#6
Benvingut!

Aqui trobaràs el que sigui que busques: F-16 Falcon? En Nippò es el teu mestre. Si busques la última en avions d'atac a terra, com el A-10 Warthog, En Wawa et posarà al dia. Si busques avions de la segona guerra mundial, pots parlar directament amb mi ja que m'ocupo de l'academia de vol basic de combat del 54 escuadro. t'interessa mirar-te aquest fil

viewtopic.php?f=49&t=426&p=1825#p1825

Ens veiem a l'aire! :çsalut:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#11
Benvingut Xavir. En quant a simuladors pots triar i remenar que n'hi ha de tot tipus. Els simuladors en si no són massa cars, el que és car d'aquest món és els hardware necessari, però per iniciar-te i veure si t'agrada amb un joystick senzill en tens prou.
 

Xin-Xan

Ja en porto tres-cents
19 Febrer 2011
374
0
0
TARRAGONA
#14
BONESll*ll
SANG FRESCA PER REVENTAR!!!!!!.No facis cas a aquesta colla de ma.....IL2 Sens dubte.Simulador 2GM.La gent una mica esventats ,pero de puta mare :çsalut:BENVINGUT i ja ens trobarem al TS
 

Xavir

Nou usuari
12 Abril 2011
20
0
0
#15
Gràcies un altre cop per la rebuda. M'estic mirant d'adquirir l'IL2 per steam, el preu és molt accesible.

Per a jugar-lo, què necesito? Em refereixo a accesoris externs.
No se pas massa com rutlla el tema d'ordinadors, recordo que hi havia una opció a l'ordinador que t'indicava totes les característiques... sabeu on ho trobo a un windows7?
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#16
Xavir,

Bona decisió! si vols començar per el IL2. et convindria visitar la academia del 54 escuadró del IL2

viewtopic.php?f=49&t=426

per sapiguer tot el que necessites, visita aquest fil

viewtopic.php?f=49&t=433

es una mica llarg, pero val la pena llegir-lo sencer. Es important que miris la part de hardware, i una vegada que tinguis el joc, segueixis escrupulosament les instruccions per instalar i fer correr el software.

Si vols, un dia que ho tinguis tot enllestit, podem quedar per fer una mica del ABC del vol.
 
#18
Ja veuràs com l'amortitzes ràpid. El IL2 te l'avantatge davant d'altres com la sèrie DCS que és relativament ràpid de poder volar (que no de dominar)... i no ens enganyem; saber que el que tens davant la mira a 100 mtrs és un pilot humà i estas a punt de fregir-lo a trets no te comparació! :çamor:
 

Xavir

Nou usuari
12 Abril 2011
20
0
0
#19
Quan adquireixi els accesoris mínims per jugar, no tinc de res, us ben asseguro que us ho faré saber ç:D

Alhora en Nippó m'assesora per a poder jugar al falcon...
Si m'enganxen aquests jocs... ho passaré malament quan arribin els examens de final de carrera. (perquè si, em sembla que sóc dels més menuts de per aqui!).