Partides de jocs de taula setmanals a Cal17

#1
Ahir varem fer partideta (com cada cap de setmana) a jocs de taula a casa. Com sé que aquí hi ha gent que també n'és aficionada penjo alguna imatge a veure si faig dentetes i us animeu a venir... que no és el mateix una partida a 5 que a 8!!! ç;)

En aquest cas és la segona setmana de la partida en curs de Twilight Imperium, on les coses s'estan escalfant...





Ara bé, juguem pràcticament a qualsevol cosa: Saboteur, Si señor Oscuro, Galactica, Blood Bowl, Wings of War (WWII), SmallWorld, Cleopatra, i un llarg etc de jocs.

Si us animeu envieu-me un privat!
 
26 Novembre 2011
48
0
6
58
L'Hospitalet de LLobregat
#2
¡ Ondia que albiren mos castos ulls ! çXD

Pertanyo al Club Rvbicon de L'Hospitalet : http://rubicon-lh.blogspot.com/2012...howComment=1331422698514#c1743011867090070432

I també ens reunim a jugar a la Biblioteca La Tecla Sala de Hospitalet. A mi personalment m'agraden més els Eurogueims, com el Stone Age, el Cyklades, Los Pilares de la Tierra etc. I com a wargueim m'encanta el Hannibal: Rome Vs Carthago.

El Twlight Imperium no ho he tastat encara, diuen que és força bó però requereix més d'una sentada per finiquitar-lo. Hum, Sant Salvador de Guardiola està a prop de Manresa, semble un lloc bonic. Estarem en lúdic contacte company. :çsi:

Salutacions.
 
#4
Kronus said:
quant dura una partida?
La de Twilight que estem fent ara, a cinc jugadors, la finiquitarem el cap de setmana vinent... així que ha durat uns quatre dissabtes. Tot s'ha de dir; quedem a les 16h, fem el cafetonet i ens posem al dia, muntem la paradeta i cap a les 20h ja ho recollim que toca sopar de nenes, uns quants van a buscar sopar per emportar (pizzes, xino, turc, etc) o fem sopar aquí a casa per a tots (botifarra al forn, per exemple) sopem i fem sobretaula. És més una troba d'amics amb l'excusa del joc... però jugar juguem intensament!!! I no tan sols al Twilight.

Si algú te ganes de provar algun dia, al joc que sigui (un Wings of War, un Galactica, un Race for de Galaxy, un Blood Bowl Manager, etc...) que ho digui i quedem sense problemes :çcerv: . Acostumem a fer-ho a casa meva pq al tenir les dues nenes és difícil que pugui "lliurar" tota la tarda fins tard, i així també pot jugar la meva dona...
 
26 Novembre 2011
48
0
6
58
L'Hospitalet de LLobregat
#6
Carai, que plans més bons us munteu a les comarques. El problema és que servidor només surt de la seva cova per comprar queviures, però quan acabi les oposicions a veure si m'animo a fer turisme gastronòmic-lúdic per les terres de l'interior. :çcerv:

Salutacions ! :D