partida cap d setmana

9 Setembre 2010
137
0
0
#1
Hola penya.
Ahir vaig parlar amb el Vìper, i em va dir que era important fer quedades per jugar com mès millor.
Aquest cap d setmana podriem fer unes partides a l'arma 2. Desconec tema mapes i partides que jugueu, aixó us ho deixo pels mès veterans.
L'hora de la partida.... no ho sé, proposeu-ne els interessats i juguem una estona, que emk moro de ganes d jugar-hi!. :çsalut:
Per altra banda, el Viper em va comentar que el responsable d'aquesta secció farà un curs d'edició de l'arma 2. Que sàpigues que hi estic molt interessat. Suposo que primer ens haurem de llegir el manual del joc on especifica coses de l'editor, però vaja... com mès siguem millor, així podem crear partides personalitzades i enfrontar-nos a altres grups.

Bè, espero que aneu llegint aixó i poguem jugar aquest cap d setmana.

Gràcies.
Uliculé. ç;)
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#4
Hola.
Gràcies per la rebuda Almogàver! :çsalut:
La carpeta @illes d'on la baixo. I x cert, de què es tracta aquesta carpeta?.

Bè, a veure si demà dissabte podem jugar una estona.

Salut!!! :çseny:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Jo aquest cap de setmana no podré, per la diada i l'aplec d'Arenys estaré fora de casa.

Uliculé es molt nou en els simuladors i en l'ArmA, aixi que tindreu que anar-li explicant com funciona tot i que es cada cosa.

Per lo de les illes mirat aquest post Uliculé.
http://www.cavallersdelcel.cat/forums/index.php?threads/240
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#6
Hola.
Es pot dir que en el multijugador soc molt nou, però tinc experiència en la campanya i sé mès o menys com va.
D totes maneres un cop d mà, i seguir ordres d'algú m'aniria b x començar.

A veure quan juguem!!!!!!!!!!!!!!!!! :çseny:
 
16 Juny 2010
61
0
0
#8
La carpeta @illes t' afegeix nous mapes apart dels de Chernarus i Utes, estan fets per modders, és a dir usuaris q editen els seus propis mapes, n'hi han de molt ben fets, més hi tot q els originals...