Parlant amb un Swiss

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#1
Doncs si, l'altre dia estava al TS de l'SteelBeasts esperant per fotre uns trets amb els tancs i sem va enrotllar un Suïs molt simpàtic per cert, i em va comentar si coneixia un simulador d'infanteria que utilitza l'exercit britànic. Jo l'hi vaig respondre que no i em va passar el link. Es una versió Lite de l'autentic, quant vaig anar a la pàgina en qüestió la sorpresa fou veure que el desarrollador del joc era ni més i menys que Bohemia Interactive! Però si això és l'Arma! "Vaig pensar". Efectivament és l'Arma però la primera versió. Però com que soc molt xafarder vaig provar-lo i carai els gràfics son antics cosa que també millora molt el rendiment sobretot online, però a mida que anava jugant veia coses noves, els impactes de bala al terra molt realistes, el so quelcom de modificat, el sol m'enlluerna molt, trajos NBQ. No se un munt de detalls interessants. Així com tot el reguitzell de vehicles Britanics inclosos els Challenger 2.
[youtube]ofD7NolGFm4[/youtube]
[youtube]RYutmZ19Xso[/youtube]
[youtube]HsY_VBLFHDI[/youtube]
[youtube]I_dO3LDEDKw[/youtube]

Crec que fora bo que algú de vosaltres se'l descarregues i el poguéssim provar online, jo ja m'he descarregat unes quantes missions per provar. Aquí us poso el link:http://www.jcove-lite.co.uk/ :çseny:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#9
Sembla que és com un America's Army però fet BIS per als anglesos. A veure que tal està l'apartat tàctic...

Aquesta nit el deixaré descarregant que triga un bon grapat d'hores. I a veure si aquesta setmana fem un tastet! :çsi:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#11
Ja fa temps que va sortir, el vaig provar amb companys del GrupoArmados, no estava malament, però era una versió tant light que era poca cosa. A mes l'ArmA2 amb el ACE2 es molt millor i mes realista.
A mes els JCOVE LITE no te l'enorme quantitat de mods i missions que te l'ArmA2.