Operació BON NADAL - 15.01.14 22:00h

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#21
Viper said:
Ostres se'm va passar completament la partida d'avui, ho sento, tenia molt bona pinta.
Molt malament! Això... [youtube]XtWm8reLZDY[/youtube]

ç:D
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#22
Anem pel debriefing seriós...

Veient les coses "a toru passat" (que diuen els ejpañññols) a la segona partida penso que vam equivocar la tàctica. La nostra intenció era despistar en Buran entrant per tres llocs diferents, i quan en Buran va detectar en Madelf el Josep i jo ens vam afanyar a entrar amb la esperança que ell passés desaparcebut i jo no. La cosa va sortir al revés. :cry: Ara penso que la tàctica correcta hauria estat enviar en Josep pel mig, per on anava en Madelf, però sobrevolant el riu i mai a menys de 20m d'alçada que és quan es comença a fer pols, com que en Buran estava força més amunt hauria estat molt dificil que l'hagués vist. Precisament el que va passar em recorda una part del manual d'helicòpters que ens va fer llegir el Madelf que diu alguna cosa com que si un helicòpter vol estar amagat ha d'anar sempre per zones baixes, per les zones on aniria l'aigua. Penso que fer saltar en Josep per dalt de la carena d'una muntanya va ser un error.

Per mi les conclusions són que és millor anar baix però no molt per aixecar pols i intentar evitar les carenes i crestes de les muntanyes.
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#23
Penso que va ser de molta sort que just quan sortís per la carena ell em tingués davant. Va venir de mig minut. En tot cas, si hagués entrat volant enmig dels arbres pel tallafocs del bosc no m'hagués vist. Vaig canviar d'idea en l´últim moment. Mala sort. Per altra banda, potser massa estona per l'apropament... Si es creen missions amb sortides més properes ens permet provar-ho més vegades.

Un altre tema és que no ens va veure fins entrar a la vall: l'apropament arran de terra i cercar estar el màxim de cobert de radar també va ser bona tàctica dels helis, penso.

Un plaer compartir amb vosaltres la missió. Gràcies, Buran i companys!