Oculus Rift

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#22
M'estava esperant a comprar la versió comercial en full HD però estic molt tentat a comprar-me el kit de desenvolupador i a males després ho faig servir per volar l'helicopter de aeromodelisme amb FPV ç:D

Moltes gràcies pel video Madelf no havia vist l'integració que té amb el Razer Hydra, la veritat es que es una passada. Llàstima que ara mateix sigui força caret comprar-se un perquè et claven 70 USD per enviar-lo a Catalunya + possibles aduanes (uns 100€ crec)

300 USD Oculust Rift
69,30 USD Enviament a Catalunya
------
369,30 USD -> 280€ + (100€ possibles duanes) + Razer Hydra 99€

Total uns 500€, ufff pica mooolt.

No hauria d'haver mirat el video :çamor:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#23
madelf said:
Que voleu que us digui.... jo tinc ganes de fer això...
Hehehe, mola molt, a veure si treuen alguna cosa mes depurada que això, ja que sembla que apunta amb el laser mes que per instint. I combatre amb armes medievals a de ser una passada.

ZeroQ sigues bo i esperat a la versió comercial, que serà mes barata i millor no?
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#24
Jeje haurem de fer bondat per les duanes més que res que fa que surti molt car que si fossin només 280€ no està malament comparat amb qualsevol altre sistema de visió
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#29
Us deixo un blog que està força bé per seguir tota l'evolució del món de realitat virtual

http://www.realovirtual.com/es/

Per cert pinta molt bé pel món de la simulació aerea i segurament un dels primers simuladors en ser compatible per Oculus Rift sigui el Il2 Battle of Stalingrad que segons el diari de desenvolupador serà compatible.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#30
Acabo de veure aquest vídeo de la pagina que has posat, i es una puta passada, jo vull això per l'ArmA, poden moure les mans com si fossin les teves es lo que calia per la RV.

[youtube]MULy1R2sYOo[/youtube]

I es veu que volen fer un comandament millorat al Hydra Razer aquest, amb Kickstarter.

I ja hi ha un nou prototip del Oculus en 1080p, per als que dubtaven.
 
3 Juny 2011
783
0
0
#31
Diu en un comentari que l'Ouculus + hydra amb l'enviament li ha costat uns 280€. Esper que la versió final rondi aquest preu, seria genial çXD


[youtube]tuqI9daz37Y[/youtube]


:çamor: :çamor: :çamor: :çamor: :çamor:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#32
Si el preu de l'Stem system de SisAxis es inferior als 100€ segurament faci una pledge a Kickstarter per quan tingui l'Oculus Rift (tart o d'hora caurà i no crec que m'esperi al setembre del 2014 per la versió full HD ... total acabo jugant als jocs a 1280 perquè vagin fluids jejej)
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#33
El nou prototip en Full HD ha millorat l'estètica, i segons sembla pesa menys. Aquí teniu una mini-review una mica massa entusiasta.



I aqui teniu el Infiniteye, que sembla ser que es la competència, un projecta semblant, però amb moltíssima mes visió perifèrica, 210º. Personalment dubto que aquest guanyi la partida nomes per lo armatoste que es, la gent no vol coses tant grans al cap.

 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#34
Us deixo perquè podeu gaudir de l'ultim video de RealOVirutal on surten provant una demo d'Spartacus / Gladiator amb l'Oculus Rift i el Razer Hydra :çamor:

[youtube]0vyT9JcVAJM[/youtube]
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#36
L'Oculus rift te molt bona pinta, per ser perfecte potser li faltaria visió lateral, però bé, tampoc és que en tinguem massa en els monitors.

El que no m'agraden gens són tot aquest tipus d'aparells que detecten el moviment de les mans i que et fan tenir els braços aixecats, vosaltres sabeu el que pot ser estar una o dues hores de vol sense recolzar els braços enlloc? Proveu d'estar una estona amb els braços estirats sense recolzar-los i després m'ho expliqueu...
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#39
jaumem said:
A mí el que més em preocupa és el tema dels ulls, és perjudicial? I els que portem ulleres?
Perjudicial no ho se, però l'aparell porta tres jocs de lents, per compensar el problemes visuals, el millor es l'1, als altres dos perds una mica d'immersió. Això la versió de desenvolupament, la final no se si serà igual.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#40
Comentant el tema dels DOF als fòrums de realovirtual.com m'han donat una informació que certifica que el pla dels desenvolupadors es que la versió final tingui 6DOF, 6 eixos de moviment.
En aquesta entrevista ho comenten i en aquest enllaç que he trobat a traves de la wikipedia també es parla.

[youtube]ixmBTtZRVk0[/youtube]