Degut a que he ultimament he començat a fer el rol de director de partida per les combat dinàmic i que els meus coneixements del Zeus i d'edició son nefastos he començat a xafardejar eines que ens puguin ser d'utilitat.
* Què necessitem?
- Dinamitzar el temps de preparació de la missió de les combat dinàmic ja sigui amb eines que permet fer la creació dels objectius amb més eficàcia o bé desar i carregar accions prèviament definides
* Què he trobat?
Curator Preset Mod (obsoletat) : Aquest mod està obsoletat i no funciona amb la versió actual d'Arma però tot i així l'he estat xafardejant. De totes les opcions l'única que trobo interessant (ja que moltes ja les tenim amb el mateix ACE) es el definir punts de ruta personalitzats
GX-Zeus-Advanced-Script (PENDENT DE PROVAR)
Ares (versió 1.8.0): aquest es un mod que només es requereix al client que fa ús del Zeus i afegeix algunes opcions molt interessants. Afegeixo les opcions que destaco de la versió que analitzada.
* Comentaris
He fet proves amb l'Ares per guardar en el portapapers i carregar objectes i unitats creades prèviament amb el Zeus fent us de les opcions de guardar SQF i executar codi en el servidor i m'ha funcionat respectant els punts de ruta de les unitats i objectes però no m'ha guardat els civils. Pinta prou bé i m'agradaria saber que opineu els experts d'edició per saber si ens pot donar problemes o ho podem instaurar per agilitzar i crear partides dinàmiques més treballades. De les opcions que he esmentat no he trobat inconvenient i si fem ús limitaria a que no es fes servir les opcions de reforços (per crear zones de reaparició) per evitar conflictes amb la missió.
* Què necessitem?
- Dinamitzar el temps de preparació de la missió de les combat dinàmic ja sigui amb eines que permet fer la creació dels objectius amb més eficàcia o bé desar i carregar accions prèviament definides
* Què he trobat?
Curator Preset Mod (obsoletat) : Aquest mod està obsoletat i no funciona amb la versió actual d'Arma però tot i així l'he estat xafardejant. De totes les opcions l'única que trobo interessant (ja que moltes ja les tenim amb el mateix ACE) es el definir punts de ruta personalitzats
GX-Zeus-Advanced-Script (PENDENT DE PROVAR)
Ares (versió 1.8.0): aquest es un mod que només es requereix al client que fa ús del Zeus i afegeix algunes opcions molt interessants. Afegeixo les opcions que destaco de la versió que analitzada.
- Opció de patrulla: aquesta opció fa punts de ruta aleatoris (de manera circular) per la unitat que es selecciona (si la unitat es un grup s'aplica a tot el grup) definint el tipus de comportament (relaxat, alerta, ...), radi de patrulla (50m - 500m), direcció de gir (sentit horari o antihorari), retràs entre els punts de ruta
- Fer entrar/sortir al grup seleccionat en l'edifici més proper
- Escorcollar l'edifici més proper del grup seleccionat
- Copiar / pegar SQF de missió: en la versió actual l'opció es diu "Generate Mission SQF" i et copia al portapapers el codi generat per Zeus en un radi d'acció (50m-5KM) o bé tot el mapa. Et permet triar els tipus d'unitats a copiar com ara objectes, IA, marques de mapa i vehicles buits. En la versió actual han eliminat l'opció d'enganxar com a tal però tens l'opció d'executar codi en local, remot o servidor
- Executar codi al servidor: amb aquesta opció el codi pots carregar el codi prèviament guardat
* Comentaris
He fet proves amb l'Ares per guardar en el portapapers i carregar objectes i unitats creades prèviament amb el Zeus fent us de les opcions de guardar SQF i executar codi en el servidor i m'ha funcionat respectant els punts de ruta de les unitats i objectes però no m'ha guardat els civils. Pinta prou bé i m'agradaria saber que opineu els experts d'edició per saber si ens pot donar problemes o ho podem instaurar per agilitzar i crear partides dinàmiques més treballades. De les opcions que he esmentat no he trobat inconvenient i si fem ús limitaria a que no es fes servir les opcions de reforços (per crear zones de reaparició) per evitar conflictes amb la missió.