Modificacions pel Zeus en les missions

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1
Degut a que he ultimament he començat a fer el rol de director de partida per les combat dinàmic i que els meus coneixements del Zeus i d'edició son nefastos he començat a xafardejar eines que ens puguin ser d'utilitat.

* Què necessitem?
- Dinamitzar el temps de preparació de la missió de les combat dinàmic ja sigui amb eines que permet fer la creació dels objectius amb més eficàcia o bé desar i carregar accions prèviament definides

* Què he trobat?
Curator Preset Mod (obsoletat) : Aquest mod està obsoletat i no funciona amb la versió actual d'Arma però tot i així l'he estat xafardejant. De totes les opcions l'única que trobo interessant (ja que moltes ja les tenim amb el mateix ACE) es el definir punts de ruta personalitzats

GX-Zeus-Advanced-Script (PENDENT DE PROVAR)

Ares (versió 1.8.0): aquest es un mod que només es requereix al client que fa ús del Zeus i afegeix algunes opcions molt interessants. Afegeixo les opcions que destaco de la versió que analitzada.
  • Opció de patrulla: aquesta opció fa punts de ruta aleatoris (de manera circular) per la unitat que es selecciona (si la unitat es un grup s'aplica a tot el grup) definint el tipus de comportament (relaxat, alerta, ...), radi de patrulla (50m - 500m), direcció de gir (sentit horari o antihorari), retràs entre els punts de ruta
  • Fer entrar/sortir al grup seleccionat en l'edifici més proper
  • Escorcollar l'edifici més proper del grup seleccionat
  • Copiar / pegar SQF de missió: en la versió actual l'opció es diu "Generate Mission SQF" i et copia al portapapers el codi generat per Zeus en un radi d'acció (50m-5KM) o bé tot el mapa. Et permet triar els tipus d'unitats a copiar com ara objectes, IA, marques de mapa i vehicles buits. En la versió actual han eliminat l'opció d'enganxar com a tal però tens l'opció d'executar codi en local, remot o servidor
  • Executar codi al servidor: amb aquesta opció el codi pots carregar el codi prèviament guardat

* Comentaris
He fet proves amb l'Ares per guardar en el portapapers i carregar objectes i unitats creades prèviament amb el Zeus fent us de les opcions de guardar SQF i executar codi en el servidor i m'ha funcionat respectant els punts de ruta de les unitats i objectes però no m'ha guardat els civils. Pinta prou bé i m'agradaria saber que opineu els experts d'edició per saber si ens pot donar problemes o ho podem instaurar per agilitzar i crear partides dinàmiques més treballades. De les opcions que he esmentat no he trobat inconvenient i si fem ús limitaria a que no es fes servir les opcions de reforços (per crear zones de reaparició) per evitar conflictes amb la missió.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
ZeroQ said:
Degut a que he ultimament he començat a fer el rol de director de partida per les combat dinàmic i que els meus coneixements del Zeus i d'edició son nefastos he començat a xafardejar eines que ens puguin ser d'utilitat.

* Què necessitem?
- Dinamitzar el temps de preparació de la missió de les combat dinàmic ja sigui amb eines que permet fer la creació dels objectius amb més eficàcia o bé desar i carregar accions prèviament definides

* Què he trobat?
Curator Preset Mod (obsoletat) : Aquest mod està obsoletat i no funciona amb la versió actual d'Arma però tot i així l'he estat xafardejant. De totes les opcions l'única que trobo interessant (ja que moltes ja les tenim amb el mateix ACE) es el definir punts de ruta personalitzats

GX-Zeus-Advanced-Script (PENDENT DE PROVAR)

Ares (versió 1.8.0): aquest es un mod que només es requereix al client que fa ús del Zeus i afegeix algunes opcions molt interessants. Afegeixo les opcions que destaco de la versió que analitzada.
  • Opció de patrulla: aquesta opció fa punts de ruta aleatoris (de manera circular) per la unitat que es selecciona (si la unitat es un grup s'aplica a tot el grup) definint el tipus de comportament (relaxat, alerta, ...), radi de patrulla (50m - 500m), direcció de gir (sentit horari o antihorari), retràs entre els punts de ruta
  • Fer entrar/sortir al grup seleccionat en l'edifici més proper
  • Escorcollar l'edifici més proper del grup seleccionat
  • Copiar / pegar SQF de missió: en la versió actual l'opció es diu "Generate Mission SQF" i et copia al portapapers el codi generat per Zeus en un radi d'acció (50m-5KM) o bé tot el mapa. Et permet triar els tipus d'unitats a copiar com ara objectes, IA, marques de mapa i vehicles buits. En la versió actual han eliminat l'opció d'enganxar com a tal però tens l'opció d'executar codi en local, remot o servidor
  • Executar codi al servidor: amb aquesta opció el codi pots carregar el codi prèviament guardat

* Comentaris
He fet proves amb l'Ares per guardar en el portapapers i carregar objectes i unitats creades prèviament amb el Zeus fent us de les opcions de guardar SQF i executar codi en el servidor i m'ha funcionat respectant els punts de ruta de les unitats i objectes però no m'ha guardat els civils. Pinta prou bé i m'agradaria saber que opineu els experts d'edició per saber si ens pot donar problemes o ho podem instaurar per agilitzar i crear partides dinàmiques més treballades. De les opcions que he esmentat no he trobat inconvenient i si fem ús limitaria a que no es fes servir les opcions de reforços (per crear zones de reaparició) per evitar conflictes amb la missió.
Si vols agilitzar les coses, mira't el MCC. Fa el que tu necessites (guardar partides, editor 3D, etc) i té els mateixos problemes que l'Ares en quant a compatibilitats. Dóna-li un cop d'ull.

http://www.armaholic.com/page.php?id=19581
http://forums.bistudio.com/showthre...ox-3-Dynamic-mission-creating-tool-for-ArmA-3