Missió: Recuperar Akhalsopeli (7/3/12 - 22:00h) CAP

#1
Missió: Recuperar Akhalsopeli (7/3/12 - 22:00h) CAP

Modificarem la missió per a que passin un parell de A10 / Su25T per a netejar el camí dels SAM més perillosos, a veure si així la missió és més factible. S'obren un parell de Slots per a pilots del A10 / Su25T humans, per si algú s'anima. En cas que no tinguem pilots posarem IA.


L'exèrcit georgià ha pres el control de la ciutat Akhalsopeli (qui ho pronuncii bé te premi ç;) ). Aquesta ciutat és estratègicament molt difícil de atacar ja que te poques vies d'accés i força bosc. És per això que necessitarem dels valents pilots de Black Shark per a donar suport CAS als grups d'assalt!



Procediment de la missió
Atacarem des del nord i des de l'est accedint simultàniament per tots dos accessos a la ciutat. Els pilots del Ka-50 hauran de:
1.- Passar a recollir els grups d'assalt situats als WP1 de les seves rutes de vol. (necessari que els líders de grup sobrevolin les tropes!!!)
2.- OBJECTIU PRIORITARI: Eliminar el bloquejos situats als WP2 dels seus respectius plans de vol. Ho han de fer ràpid abans de que arribin les nostres tropes d'assalt.
3.- Un cop aconseguit tindran via lliure per atacar els blancs situats a la ciutat. Quan quedin sense munició retornin a FARP. Re-atacs a discreció dels líders de vol.

Objectius grup A10 / Su-25t:
1.- Eliminar les defenses aeries de WP2 i WP3.
2.- Eliminar objectius d'oportunitat dins la zona d'objectius.

Els grups d'assalt un cop aconsegueixin internar-se a la ciutat desplegaran infanteria amiga per a verificar l'estat de la ciutat i la seva seguretat.

Dades de intel·ligencia

1.- Se sap que l'exercit georgià disposa de tancs T-72V, Strela i varis AAA així com armament de mà. Es desconeix el nombre d'unitats, però s'estima que siguin superiors al grup d'assalt.

2.- L'enemic ha establert bloquejos en les dues rutes d'entrada a la ciutat amb tancs i strela. Les dades de la seva última situació coneguda han estat carregades als seus mapes tàctics ABRIS.

Dades meteorològiques

*Hora de la missió: 6:00 AM (acaba de fer-se de dia)
*Temperatura: -2º C
*Petites precipitacions en forma de neu.
*Boira fins a 600 m.
*Vent: a nivell de mar 3m/s a 2000 metre 5m/s
*Turbulències: 7m/s *0,1

Armament

* Piló extern: Vikhr
* Piló intern: S-13 (coets perforants)

Ruta carregada al Ka-50
WP1: Punt de reunió amb grup d'assalt
WP2: Grup de bloqueig georgià a atacar.
WP3: Centre ciutat.
WP4: Punt de sortida de la zona de combat.
WP5: Retorn a FARP.

FARPs
Vetka: freq. 127 500 (assignat a grup Alfa)
Torba: freq. 127 600 (assignat a grup Beta)

Pilots Ka-50
Alfa 1:
Alfa 2:
Alfa 3:
Alfa 4:

Beta 1:
Beta 2:
Beta 3:
Beta 4:

Pilots A10/Su-25t
Granota / Berru 1: Wawa
Granota / Berru 2:
 
#7
Ok ok, doncs ho deixem amb els su-25T. Ara editant la missió he vist (m'haureu de perdonar) que hi han dos Strela, un d'ells amb un rang de SAM pràcticament del doble que l'altre.... ara ja sé amb quins estava acostumat a veure-me-les... De totes maneres hi ha objectius per a tothom!

Per cert Wawa, del su25T no en tinc ni flowers... quin armament et configuro? Vikhr? Bombes de 500? Coets?
 
#10
Ahir varem començar uns pocs pilots i donat que no érem suficients per a la missió proposada ens vam embarcar en una missió MPx4 de les primeres que varem colar al grup. Poc a poc va aparèixer tota la gent, però com ja estàvem en cabina finalment varem volar la missió en curs.

Tot i que tinguérem un parell de baixes crec que la missió va ser tot un èxit. El primer objectiu era donar suport a un petit grup de tancs aliats que estaven sota atac, les forces enemigues eren superiors i a mes contaven amb una parella de Mi-24!!! Era el primer cop que ens enfrontàvem a dos Mi-24 i va suposar tot un repte! Personalment estic "enfadat" amb el meu Ka-50 pq tot i tenir configurat el seguiment A-A i l'explosió anticipada dels Vikhr en vaig llançar 4 contra el Mi-24, el vaig atacar amb canó, etc i no vaig aconseguir tombar-lo! :çno:

En Rush si que es va apuntar "el tanto" i entre tots varem aconseguir que les defenses del poble fossin prou fortes com per neutralitzar l'atac.

Seguidament s'ens va manar atacar els objectius de WP2, i alguns companys que es van aproximar per la via directe van caure ràpidament. Nois recordeu que sempre hem de cercar distància i/o cobertura per atacar. A més si es possible és interessant fer primer una ullada a una gran distància (p.e.: 10 Km). Així augmentarem les nostres possibilitats de sortir-ne vius.

Com que estava sol vaig començar a liquidar enemics per ordre d'amenaça... primer els Buk, després algun Strela i finalment el AAA. Per desgràcia com que vaig malgastar molts Vikhr amb el Mi-24 ràpidament em vaig quedar sense míssils i en un acte heroic (llegeixi "estúpid") vaig decidir practicar la perícia amb coets i atacar a les restes de AAA que quedaven... En la passada vaig abatre una AAA, alhora un altre em trinxava el Skyval. Vaig recordar les lliçons del meu mestre que em deien: "dispara i trenca, dispara i trenca!" ç:x

Tan sols em va quedar tornar a base a que reparessin i gaudir de l'espectacle d'en Rush abatent la resta d'enemics.

(les imatges en arribar a casa)