Missió: Death Valley (15/6/11 - 22:00h) Cap

#1
Missió: Death Valley (15/6/11 - 22:00h) Cap
Bones gent, aquesta missió ja la coneixeu ja que la teniu disponible com a single player al simulador. Tanmateix que us sembla volar-la en multiplayer? Si som més de tres tb hi podem afegir mes enemics.

Mentrestant vaig creant missions...

Biefing
Friendly ground forces are preparing to advance on Chakva. Once you have reached your initial point, the ground forces will initiate the attack with close air support from you and your wingmen. Target enemy defensive positions and protect advancing friendly tank platoons moving south to north.

Good hunting!



Grup Alpha
  • Alpha 1: Wawa
    Alpha 2: Viper
    Alpha 3: Rush
    Alpha 4:MadElf

Descàrrega de la missió aquí.
 
#6
De nou dos abatuts a la missió... entre ells jo, snif snif. Hem de practicar mes sovint!
Esta clar que la missió necessitava més xixa per a 4 jugadors, però per a ser "descàrrega ràpida" de DCS encara va aguantar. I l'error de l'avió en sortida de pista era garrafal... si es que aquests pilots ja no sabeu on amagar-vos per evitar anar a combatir!!!!


ç:D ç:D ç:D

Per la propera faré una de collita pròpia amb coordinació amb IA tal com heu demanat. A veure si millora la cosa i no se'm envà la mà. :çsi:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#7
Molt maca la missió. Jo com ja vaig comentar al acabar la missió, el que us fa falta practicar mes es la supervivència. Teniu tendència a exposar-vos massa als enemics, per això sempre hi han tantes baixes al combat, mireu-me a mi, sempre m'amago be i ataco des de posicions segures per evitar que em detectin i m'ataquin.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#8
Va estar prou bé la missió, llàstima que el meu mecànic anava carregat de Vodka i es va oblidar de carregar-me la munició. :lol: