Missió Acadèmia -TOCAT I ENFONSAT- 19/11/15

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
TOCAT I ENFONSAT

L'ofensiva rusa ha estat frenada en gran mesura gràcies a l'Escuadró Senglars fins al moment en tots els fronts:
Per una banda l'ofensiva aéria ha estat neutralitzada gràcies a "l'escut dels deus" i a la destrucció dels Mig's 29 a Sochi.
L'ofensiva terrestre, d'altra banda, ha estat destruida repetidament pels nostres avions a la Vall de Teberda, a la presa d'Inguri i gràcies a una operació suicida les forces antiaéries ruses van ser aniquilades a prop de Sukhumi-babushara.
De moment, i fins la possible arribada de nous reforços en un futur proper, a l'exércit rus només li queda una carta per jugar que continua amenaçant l'estabilitat a la zona; la poderosa armada rusa. Aquesta es troba atracada per complert al port de Tuapsé realitzant tasques de manteniment, i aixó fa que tinguin tots els sistemes d´armament deshabilitats i que per uns dies no suposin una amenaça davant d'un atac aèri. La US Navy es dirigeix a la zona per efectuar un atac massiu amb míssils de creuer Tomahawk tan punt es trobin a distància de llançament i la nostra missió serà sortir de Gudauta carregats de bombes GBU-10 i dirigir-nos cap al port de Tuapsé per donar suport a l'atac naval i acabar de destruir la flota russa. S´espera que l´atac previ amb míssils Tomahawk haurà mermat l´estat dels vaixells enemics el suficient com perque nosaltres poguem acabar la feina quan arribem.
L´objectiu NO ES DESTRUIR la flota enemiga sinó inutilitzar-la, per tant comandament ens anirá avisant en cada moment de la missió quan un vaixell hagi estat inutilitzat. Una vegada neutralitzada tota la flota, si encara ens sobra munició i si ens plau, podrem acabar de gastar l´armament sobrant a la nostra discreció...
Més endavant us oferim una foto de satél.lit amb la situació exacta de cada vaixell, és important que us imprimiu aquesta foto en concret, ja que durant l´atac haurem d´anar marcant els vaixells neutralitzats a mida que comandament ens ho va informant, i així no desperdiciar munició llançant-la sobre objectius ja neutralitzats.
També heu de saber que portem un excés de càrrega d´armament (6 GBU-10 cada un), per tant costarà aixecar el morro en el moment d´enlairar-nos, bé tampoc massa xD ...apureu fins al final de pista per enlairar-vos i una vagada enlairats no feu maniobres sobtades fins que comencem a llançar bombes contra l´objectiu i perdem càrrega de combat. Tot i aixó, podrem pujar fins als 10 o 12000 peus sense més problemes ja que no s´esperen amenaces antiaéries a la zona.

INFORMACIÓ D´ÚLTIMA HORA!!!

Hem rebut fotografies de confidents a la zona, que delaten un fort moviment de tropes a les rodalies del port, les nostres fonts ens indiquen que possiblement es tracti de tropes i material militar per embarcar a la flota russa una vegada acabin les tasques de manteniment.



Modificat Datacard de la missió: actualitzat i afegida informacio complementaria!


Aür aür!!! Desperta Ferro!!!! :çseny:

Salut i ales!!!

Enllaç a dropbox del Datacard de la missió.

Imatge del Datacard:



Foto de satél.lit de la situació dels vaixells enemics..



Esquema del pla de vol:



Ultimes imatges rebudes de moviment de tropes a la zona del port





 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#7
Jo també i vindré.. :çsi:

Una pregunta.. Els vaixells tenen algún punt on les bombes els produeixin més danys, o és indiferent el lloc de l'impacte?

Salut!
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#9
Kopant said:
Wotan said:
Jo també i vindré.. :çsi:

Una pregunta.. Els vaixells tenen algún punt on les bombes els produeixin més danys, o és indiferent el lloc de l'impacte?

Salut!
Bones Wotan! :çsalut:

No que jo sàpiga, a DCS el tema naval està moooolt fluixet, i amb apuntar al centre i que petin fort n´hi haurà prou :çulle:
Ok, moltes gràcies :çsi:
 

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#11
Molt bona missió, l'única pega ha estat els problemes d'en Magnetar amb el DCS que l'ha tirat al escriptori en dues ocasions impedint que pugués volar amb normalitat.
Arrenquem motors, configurem les armes i ens anem cap a l'objectiu a fer la feina seguint els punts de ruta assignats. Avui la marina no tenia ganes de treballar i no ens ha amansit les feres abans de que arribéssim.
Mica en mica hem anat complint objectius fins que ens hem quedat sense munició, moment que hem aprofitat per tornar base.
La tornada ha estat força tranquil·la salvo per una "imprudència" meva al voler volar en invertit una estona, l'A10 s'ha calat i m'ha deixat sense motors, sort que estàvem relativament aprop de base i a certa alçada, he pogut aterrar planejant, el problema ha estat al frenar, he trencat un ala i he incendiat dos camions :çrubl:

Unes imatges del dia, preparats per començar ...


A punt de rodar per pista, tots juntets .... :çamor:


Portem el correu ...., unes regalets ......


Sembla Sant Joan ... :çseny:


Tornant cap a base, hem fet una bona feina :çsi:


Moltes gràcies pel vol, m'ho he passat molt bé.

Fins la propera companys .... :çsalut:
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#12
Un plaer volar amb vosaltres companys, disculpeu pels errors en la missió que van fer que els triggers no es disparessin quan calia i que ens va obligar a improvisar una mica...(deu ser que no estic acostumat a editar missions per més de 2 o 3 pilots... :çboix: ), fora bromes crec que tinc identificat el problema i per la propera ja no passarà... :çsi:

D´altra banda felicitar-vos tant a en Magnetar com a en Wotan, per l´avenç que esteu aconseguint i per l´interés que mostreu, es un auténtic plaer compartir aquesta afició amb gent com vosaltres :çseny: , llàstima Magnetar pels teus problemes amb el sim, esperem que fent el que vam comentar al final es solucionin ç;)

I aquí us deixo les meves capturetes de la missió :çruc:

PD: haig de trobar com treure el coi de sobre del xat a l´esquerra de la pantalla!!!








Salut i ales

Kopant
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#13
Companys, sento els problèmes que vaig tenir. Ja he tornat a baixar la beta durant la nit. A veure si el pròxim cop no falla.

De totes formes gràcies per les explicaciones i la paciència! Ahir vaig poder configurar per primer cop les armes, codis làser i etc en vol çXD çXD çXD (No és molt però un s'ha d'agafar a les petites coses ç:D ç:D ç:D )

Buran, necessites xarxes de seguretat? ç:D ç:D
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#14
Bones companys!
Molt content amb la missió d'ahir. Llàstima del imprevistos... però entre betas i güindous això és una loteria. Agrair la paciència que teniu amb nosaltres.

Només voldria que fessiu arribar una queixa al alt comandament de l'armada... Ja que ens varen deixar sols enfront l'enemic :çvic:

Moltes gràcies i ens veiem pel TS.

Salut! :çsalut: