millor que el Minecraft

3 Juny 2011
769
0
16
31
Ciutat de Mallorca
#1
No se si algu ja el coneixia, es tracta de una mescla de survive, crafting i shooter. A més disposa de unes fisiques de joc bastant realistes i moltes coses més. Igual que el minecraft pots buscar recursos i a partir de aquests construir bases, edificis i complexos subterranis, a més de armes, vehicles i naus espacials. Millor mirau el video :çsi:


[youtube]OSmlrPcXumc[/youtube]​



aqui teniu la web per poder probar la demo: http://www.forgeplanet.net/starforge_build.php
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Té bona pinta l'estil de joc. Més que un Minecraft es un tauler de batalla on personalitzes les teves armes. Tot i així sembla força divertit. De moment porten recavat un 61% amb sistema "crowd funding" i amb els 27 dies que tenen per davant segur que trobaran la financiació suficient per portar a terme aquest vídeo joc.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#4
Mare meva, te una pinta al·lucinant, te molts dels aspectes que trobo a faltar en els jocs actuals, i que hi ha potencia de sobra per incloure. Espero que aconsegueixin el seu finançament i completin un molt bon joc, perquè lo que es veu al vídeo es molt i molt bo, mentre em baixaré la demo, a veure que tal i com corre a la meva maquina.

Bona trobada aquesta TBlack :çsi:
 
3 Juny 2011
783
0
0
#5
He provat la demo i pinta molt bé :çsi: . No sembla que requerexi grans recursos. Costa una barbaritat matar una d'aquestès bèsties grans ç:D

Encara no sé ben bé com funciona el tema de construir, he aconseguit posar i llevar blocs de pedra. No sé si es poden extreure recursos com al Minecraft.