[Mi8-MTv2] Surgical Strike (17/10/14 - 22:00h)

#1
Ens han facilitat la posició d'un campament insurgent molt prop del FARP Vetka. Donat que els rebels no acostumen a quedar-se gaire temps en un lloc determinat la comandància ha decidit que, tot i el fort vent, s'envii la guarnició de Mi8 que té com a base el FARP Vetka en un atac nocturn per sorpresa.

Qui s'hi apunta? :çruc:
 
#5
Una de les virtuds dels divendres és poder parlar i canviar de plans. Tant parlar de Mig21Bis i al final ens hem decidit a testejar de nou el RSBN, ILS i pilots automàtics. Com sempre una passada!

En Josep en final curta, sense tocar ni palanca ni pedals gràcies al pilot automàtic.


En NoCardis fent l'última maniobra mentre esperava en taxi... a tota pastilla que aterra aquest trasto!! entre 300 i 400 Km/h!!


Gràcies companys per la vetllada, la propera setmana Mi8! :çruc:
 

josep

Ja en porto tres-cents
9 Agost 2010
491
8
18
Vic
#7
No ho vam aconseguir...Hem de fer més proves, però ja gairebé estic segur que s'ha de desconnectar abans de tocar terra (ILS categoria I: alçada de decisió a 200 peus, o 60 metres per sobre la pista). Caldrà tenir el QFE ben ajustat... cosa que encara no veig com fer-ho encara en aquets aparell. ç?|
Cal treballar-ho més. :çsi:
 
28 Juny 2013
191
8
18
#10
Ahir ho vaig provar clavant la pressió correctament i em va semblar que aterrava més suau, me la vaig cardar igual perquè el pilot automàtic em va portar el costat de la pista.... :çboix: