MFCD DCS A10C

Buran

Víbria
Membre del personal
11 Desembre 2010
2,091
11
38
49
Barcelona - Catalunya
www.cavallersdelcel.cat
#1
Fa un temps, ja vaig trobar un sistema per veure en un altre PC els MFCD de l'A10C, ja que en una única pantalla i en moviment a causa del Track Ir se'm feia missió impossible veure bé els MFCD, sobretot en moments importants com a l'hora d'apuntar mavericks, tgp etc.., aquí la solució (viewtopic.php?f=73&t=1997&p=15186&hilit=monitor#p15186)

Ara, al no tenir pressupost per un altre monitor, he estat buscant la manera de poder extreure en una única pantalla els MFCD i deixar-los fixos mentre volo.







Jo he modificat només un arxiu, que està a :C:\Program Files\Eagle Dynamics\DCS World\Config\MonitorSetup i es diu 1Camera.lua, i que he deixat així:
Jo tinc una resolució de pantalla de 1280x1024, cadascú s'ho adapta a la seva resolució ç;) .



La desavantatge, que en vistes externes continues veien els MFCD i els screenshots no seran tan macos, ho hauré de provar.

A l'altre post explico quins paràmetres he modificat i com, si hi ha dubtes i hi esteu interessats fer-m'ho saber i en parlem, és més fàcil pel TS que escriure-ho. tot.

Salut