[M2000] Proves Skins Mirage

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#7
Re: [M2000] skins Mirage

Gràcies Wotan! ç;) home...podriem dir que els teus del Huey m´han servit d´inspiració... :mrgreen: ....molen molt......especialment el de tardor, brutal :çsi: ....son les primeres proves que faig...però m´agrada com queden...a veure com acaben... :çseny:

ah! i per proves..aquestes... ç:D ç:D ç:D





 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#8
Re: [M2000] Proves skins

Aquest últim seria per anar al Tiger Meet ç:D

Molt xulos els skins. Jo potser posaria l'escut de cavallers al timó de cua i una mica més gran.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#13
Re: [M2000] Proves skins

A mi m'agrada el primer, i força el segon. Els altres els trobo massa caòtics, amb les zones de cada color massa petites.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#14
Re: [M2000] Proves skins

rush said:
A mi m'agrada el primer, i força el segon. Els altres els trobo massa caòtics, amb les zones de cada color massa petites.
A mi també m´agraden els dos primers Rush, els altres no m´agraden, ahir els vaig posar perqué al fer la prova em semblaven curiosos, però vist amb perspectiva estic amb tu que son massa caótics... :çsi:
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#15
Re: [M2000] Proves skins

Kopant said:
rush said:
A mi m'agrada el primer, i força el segon. Els altres els trobo massa caòtics, amb les zones de cada color massa petites.
A mi també m´agraden els dos primers Rush, els altres no m´agraden, ahir els vaig posar perqué al fer la prova em semblaven curiosos, però vist amb perspectiva estic amb tu que son massa caótics... :çsi:
Es que tret del 5 els altres semblen camuflatges de roba. El 5 la distribució de les zones està bé però els colors són estranys.
Podries provar de fee l'1 amb tons de blau, rollo naval.
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#16
Re: [M2000] Skins Mirage

Doncs bé, seguint les tendències marcades per la fantàstica col.lecció "Huey Cavallers 2016" d´en Wotan, us presento la col.lecció "Cavallers Mirage 2016" :çruc: a veure que us semblen, i ah! Rush, l´escut ara és més gran ç;)

Per anar a la platja...model "costa brava"







Per jugar a la sorra..."model terra ferma"







Per anar a muntanya "model montseny"







Per anar a ciutat "model Girona"





I per anar a la guerra "model almogàver"







Si us semblen bé, posaré un enllç de descàrrega com amb els Huey perquè els pugui descarregar qui vulgui..

Salut i ales :volador:

Kopant :çseny:
 

Wotan

Miquelet
Personal DCS
25 Octubre 2010
588
51
28
Catalunya
#19
Estan molt guapos...

El que jo cambiaría és el con del radar.. per evitar que les textures no encaixin, podries fer-lo d'un sol color. De fet és com ho tenen la majoria de cams que veus..
i també queden molt bé.


:çsi:
 

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#20
Wotan said:
Estan molt guapos...

El que jo cambiaría és el con del radar.. per evitar que les textures no encaixin, podries fer-lo d'un sol color. De fet és com ho tenen la majoria de cams que veus..
i també queden molt bé.


:çsi:
Ho tinc previst, de fet estic refent tots els skins un altre cop, ja que en Josep em va fer veure que les textures del cammo no encaixaven i ho estic tornant a fer (il.lús de mi que pensava que m´havien quedat molt bé.... :çrubl: ) però gràcies als vostres consells estic aprenent a fer-ho i de moment aquests són els resultats que vaig obtenint, per cert, una feina de xinos :çnado:

Abans:



Ara:



Seguirem informant ç;)