Informació Logitech G940

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#1
Aprofitant que he tret de l'armari el Logitech volia fer un post amb el recull de tota la informació d'aquest hotas

Problema a la palanca de gasos amb R1 i R2.
Depen dels casos pot ser molt fàcil solucionar-ho, desmuntar-ho treure un cargol que impideix el recorregut del cable i tornar a muntar. En d'altres casos potser cal recablejar. Teniu instruccións en aquest enllaç

Configurar els leds amb el DCS per canviar de color
Es pot fer mitjançant un programa extern i teniu més informació en aquest fil

Fitxers de configuració per DCS A-10C
Visiteu aquest enllaç

Actualització de firmware 1.42
Es la darrera actualització de firmware que he trobat. No patiu si es queda penjat a mig fer, pel que sembla es normal i només cal repetir el procés. Més informació en aquest enllaç

Modificació interna del force feedback
No sembla fàcil però teniu més informació en aquest enllaç

Modificació per afegir sensors d'efecte hall al G940
El Logitech G940 porta sensors d'efecte hall als eixos x i y del joystick. La resta d'eixos son potenciometres. Hi han modificacions per canviar alguns d'aquests potenciometres per sensors d'efecte hall (estic buscant l'enllaç i no el trobo)

Modificació per convertir en ciclic i colectiu per helicopters
Video del colectiu. Més informació en aquest enllaç
Video del ciclic
ForceTrim mod video

Programa per gestionar manualment els leds de la palanca de gasos
En aquest enllaç us podeu baixar un programent que us permet manipular després d'apretar les tecles de la palanca de gasos com configurar les llums. Es molt senzill però visualment agradable

Com arreglar el reversal bug dels pedals
En aquest enllaç podeu veure una breu explicació de com desmuntar els pedals per netejar el potenciometre.

Configuració de perfil per Star Citizen
Configuració d'un usuari en aquest enllaç

Programa per personalitzar els efectes del force feedback al CloD
Més informacio en aquest enllaç
 
13 Maig 2011
2,426
0
36
Figaró upon Còngost
#3
Molt interessant, has trobat alguna cosa pels pedals?

Respecte al mando de gasos, em temo que no sempre és tant fàcil com treure el cargol. En el meu cas he hagut de recablejar la palanca (i en sé d'un altre que també).

També hi ha un programet per editar els efectes del FF, aviam si el trobo.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#4
Vaig modificat el post i afegit tot el que vaig trobant. Com comento l'he tornat a donar vida i per això volia recopilar les modificacions interessants.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#8
Modificat i afegit nous enllaços, programa per configurar els leds de la palanca de gasos manualment i una possible solució al problema del reversal bug dels pedals