Les noves gràfiques Nvidia GTX 1080

Kopant

Més pesat que Kuban
12 Abril 2014
1,207
2
38
Sant Pere de Riudebitlles, Catalunya
#1
[youtube]JUL6Gc2g4kg[/youtube]

Aviat sortira la nova generació de gràfiques Nvidia, les GTX 1080 i la seva "germana petita" la GTX 1070. Fa dies que en segueixo notícies per la web i sense entrar en el fons de la qüestió i les seves característiques tècniques, cosa que deixo als experts de la comunitat que de ben segur ens podran il.lustrar molt millor, hi ha un tema que em té força perplex; el cas és que segons diuen el preu de sortida de la 1080 rondarà els 600 dólars i la 1070 segurament estarà per 380-400 euros.

Tenint en compte que segons el que expliquen aquesta nova generaciò supera a les TITAN d´ara (una targeta que ronda els 1000 euros passats ara mateix), no entenc la jugada. Significa aixó que les TITAN i les gama alta d´ara mateix baixaràn de preu quan surti la nova generació? perqué si no no ho entenc.

Aquí us deixo un article d´Alberto pastor de 3dJuegos que parla del tema:

[ocult]Más potentes y con nueva tecnología destinada a sacar provecho a los videojuegos del futuro. Así son las tarjetas gráficas de GeForce GTX de la nueva Serie 10 que Nvidia ha presentado en las últimas horas, siendo el modelo GTX 1080 el rey de esta nueva gama de tarjetas gráficas que sacarán partido a la nueva arquitectura NVIDIA Pascal. "Es la plataforma de gaming definitiva", aseguran desde la compañía.

Esta nueva arquitectura ofrece tres veces más rendimiento que las tarjetas de la generación anterior, e integra "novedosas tecnologías de gaming" como ultradefinición, múltiples monitores, o la llamativa opción de capturar imágenes de 360 grados. También está preparada para sacar partido a la realidad virtual y DirectX 12.

En cuanto al modelo GTX 1080, su precio rondará los 600 dólares y gracias a esos 2,1 GHz de velocidad, será la GPU más rápida del mercado. Este modelo funcionará con 8GB GDDR5X de memoria de vídeo, 10Gbps de velocidad, y una frecuencia acelerada real de 1733 MHz, frente a los 1216 que alcanzaba la GTX 980.

Nvidia presenta su nueva tarjeta gráfica GTX 1080, que es más rápida que Titan X
Esta nueva tarjeta gráfica presentará además un diseño pensado para mejorar la disipación del calor mediante una tecnología de refrigeración basada en una cámara de vapor avanzada "y materiales de la mejor calidad".

Para mostrar su poderío NVidia ha recurrido al equipo de Epic Games, que han usado una demostración jugable de Paragon para enseñar las virtudes de esta nueva tarjeta gráfica. En todo momento el videojuego ha funcionado con una tasa de 60 imágenes por segundo, y la tarjeta no superó los 67ºC.

La GTX 1080 se estrenará en el mercado estadounidense el próximo 27 de mayo a un precio que oscilará entre los 599 y 699 dólares. Si su coste os parece prohibitivo, NVidia también lanzará un modelo más económico, la GTX 1070, que no por ello dejará de ser igualmente potente. Su precio rondará los 379 dólares, y seguirá siendo más rápido que la Titan X con hasta 8GB de memoria de vídeo GDDR5. Este modelo se pondrá a la venta en Estados Unidos el 10 de junio.
[/ocult]

Aquí teniu un Benchmark de la 1080 perqué veieu com se les gasta:













Ja direu la vostra companys ç;)

Salut i ales!!

Kopant :çseny:
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#2
Estaria bé veure un article on posin les NVIDIA i les TitanX costat a costat en: a) jocs, b) simulació numèrica i c) modelat en 3D i d) escalabilitat (com funcionen en sistemes amb més d'una gràfica? En el món d'ordinadors tenir 2 grafiques no significa el doble de potència). Llavors es podrien treure conclusions sòlides en la meva opinió. Penseu que no totes les targetes gràfiques estan dissenyades per ser utilitzades de la mateixa manera i trobo que NVIDIA fa una molt bona campanya dient: "Mireu, per jocs, la 1080 de 600$ supera a la TitanX de 1000$ i a més a més requereix menys potència".

Només els meus 2 cèntims.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#3
Potser la Titan la deixen de fer. Aquestes targetes les veig una mica com "marcada de paquet" per demostrar el potencial de la casa.
 

seojoel

Nou usuari
17 Abril 2016
5
0
1
#4
Magnetar said:
Estaria bé veure un article on posin les NVIDIA i les TitanX costat a costat en: a) jocs, b) simulació numèrica i c) modelat en 3D i d) escalabilitat (com funcionen en sistemes amb més d'una gràfica? En el món d'ordinadors tenir 2 grafiques al diari 30graus no significa el doble de potència). Llavors es podrien treure conclusions sòlides en la meva opinió. Penseu que no totes les targetes gràfiques estan dissenyades per ser utilitzades de la mateixa manera i trobo que NVIDIA fa una molt bona campanya dient: "Mireu, per jocs, la 1080 de 600$ supera a la TitanX de 1000$ i a més a més requereix menys potència".

Només els meus 2 cèntims.
totalment d'acord