La cosa cada dia es posa més interessant per als helos

#4
Avui hem estat amb en Wawa testejant la missió ASW. Els scripts son simplement IMPRESSIONANTS, tot totalment funcional! Tanmateix no ens hem aclarit gaire amb els procediments, i cal tornar a testejar la missió amb calma.

Per un altre costat jo he detectat un error que tinc amb les ràdios del simulador, i es que tan sols se m'obra el menú estant a terra!!! He provar de canviar l'assignació de tecles, canviar l'aparell, reproduir la posició del HOTAS, etc... i res de res! A la que m'enlairo deixo de tenir radio.... a veure si trobo el què!

Us deixo una imatge d'en Wawa cercant el submarí enemic des de un vaixell... com veieu no hem entes gaire bé com va això de les sonoboyes! ç:D ç:D ç:D


I aquí si, en Wawa cercant submarins davant de la nostra TASK FORCE
 
#5
madelf said:
Per un altre costat jo he detectat un error que tinc amb les ràdios del simulador, i es que tan sols se m'obra el menú estant a terra!!! He provar de canviar l'assignació de tecles, canviar l'aparell, reproduir la posició del HOTAS, etc... i res de res! A la que m'enlairo deixo de tenir radio.... a veure si trobo el què!
Solucionat!

Resulta que la telca "ç" és comunicacions utilitzant la "finestra baixada" per dir-ho d'alguna manera i "Alt Esquerra + ç" utilitzant la ràdio. No sé pq ho tenia ben configurades les tecles! :çrubl: