Joystick virtual

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#1
Hola nois. Ja que per aquí corren uns quants experts i/o veterans en el tema, us demano consell sobre algun mètode o software que em permeti, amb win7 x64, aconseguir que els tres dispositius que conformen el G940 puguin ser vistos com un de sol per programes antics (per exemple el X3 terran conflict)

He buscat informació i he llegit força sobre un programa que es diu PPjoy però pel que sembla en win7 dona problemes. També, fent recerca per sourceforge, he trobat això:http://sourceforge.net/projects/vjoystick/. El cas es que, abans d'enmerdar-me, he pensat que potser aquí algú pot aportar algun consell.

merci!
 
#2
Jo el PPJoy el vaig fer servir per al X3 i n altre joc, que no recordo, i funcionaba molt bé... però tenia wXP. Així que amb w7 no sé com t'anirà.

A part, tal com et vaig dir, et recomano jugar al X3 amb teclat i ratolí, veuràs que és força senzill i que fins i tot va millor. A part, totes les comandes que donguis a les teves altres naus sempre seran amb el ratolí. Però tampoc em facis gaire caval que jo ara mateix tb estic arrencant seriosament amb el X3 i sense combatre ç;) Per ara tinc una petita flota de 4 naus, un explorador i 3 transports que ja funcionen de forma autònoma i començen a donar-me la renda per a comprar naus més "interessants".

Ja diràs si trobes quelcom interessant!