Jocs de Policies i Bombers a NY

Gosdatura

Més pesat que Kuban
5 Desembre 2010
1,422
9
38
51
Figaró-Montmany (VR)
#1
Doncs sembla que uns mossos i bombers catalans van fer un petit castell... i sembla que als polis i bombers espanyols no els va acabar de fer el pes la demostració castellera ç;)

[youtube]rqfKbqapxvQ[/youtube]

:çseny:
 
9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#2
A veure, un tio que a espanya es fa poli, no ho fa per el sou, ho fa per vocació. Dit aixó, es ben conegut que les forces policials espanyoles son una de les reserves históriques de la caverna ideologica mesetaria mes profonda.

son totalment incapaços de concebre res que no sigui el "una, grande y libre"

:çseny:
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
A veure, tot el que dius Vilthomsen es cert, però no ens creguem els únics en això, a tot arreu hi ha persones com nosaltres, mireu si no Serbia i Kosovo, Sudan del Nord i del Sud, Flandes, i un llarg etc, molt sovint ens creiem especials en la nostre desgracia, i oblidem, moltes vegades per desconeixement, que a tot arreu es couen faves. Si que es cert, que el nostre cas te les seves peculiaritats, i que a altres llocs en situacions semblants a la nostre es deuen quedar parats en saber certes coses del que passa aquí.

I jo si que penso que si prenem mal serà per culpa nostre, perquè sempre he pogut fer quelcom per sortir d'aquesta situació, perquè d'altres en la nostra mateixa situació fa anys que ho van resoldre, per unes vies o unes altres. Jo crec que si encara no ho hem fet nosaltres, ha sigut perquè els Catalans som en part molt pacífics, i en part bastant covards, vaja, que som imbecils.

Però be, per sort ara tenim una molt bona oportunitat per resoldre això d'una vegada per sempre, ja veurem com surt tot plegat, i si la caguem, la culpa serà únicament nostre, i de ningú mes. Es la meva opinió.
 

wawa

Més pesat que Kuban
6 Juliol 2010
1,056
0
0
Rupit-Torelló (Osona)
#6
No, l'últim rampell imperialista va esser l'illa (més aviat un roc) de Perez Gil. I es van cobrir de gloria com sempre. Imagineu-vos un grapat de COES entrant-l'hi a un pobre cabrer!!! jajaja