Invitacion Grupo Armados - CHERN. V: Defensa Desesperada

9 Agost 2010
2,608
5
38
Punt de Lagrange
#9
ZeroQ said:
Jo no crec que arribi ja que fins a les 2200 no aterro :çno:
Si fos un altre aeroport no et dic que no, pero al Prat i un divendres per la nit... si has facturat equipatge tens mitja hora ben bona d'espera fins que et surtin les maletes. L'aeroport serà nou, pero els inutils que hi treballen son els mateixos de sempre. :çno:
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#10
Vaja home, m'he encantat i aquest cop no em queda ni el de líder... ja m'està bé després del paperàs de la setmana passada ç:D .

DELTA
16-Lider escuadra: Xavi
17-Ametrallador: Viper
18-AT SMAW: Senglar
19-Fusilero: TBlack
20-Medico: Kronus

Reserva:
Balder

Comunicaré amb els A2 per dir que som 6 a veure que proposen. Si toca canviar d'esquadra i algú vol conservar el rol ja escollit tindrà preferència per conservar-lo. :çsi:
 
26 Gener 2013
119
0
0
Reus (LERS)
#11
He vist que a la missió cadascuna de les esquadres tindrà un AT i hi ha fins i tot una esquadra de blindats amb un Abrams i un LAV-25... Senglar, aquest divendres aniràs de cul! ç:D

Balder said:
Comunicaré amb els A2 per dir que som 6 a veure que proposen.
Ja ho has fet? De moment tenen molts llocs lliures, i suposo que amb una miqueta d'antelació podran demanar a l'editor de la missió (crec que l'era el Lucifer) que creï algun lloc més a la nostra esquadra o treure'n algun d'una altra. ç?|
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#14
Perdoneu però ahir vaig arribar tart (miraculosament la maleta va arribar abans que jo :shock: )i estava destroçat :çno: