Invitació al Bcn Air Sim Meeting

Tuckie

Nou usuari
23 Juny 2010
23
0
0
#1
Hola companys,

Em passo per aquí a proposar-vos quelcom divertit :)

Des de fa tres anys, cada Setembre s'organiza el Bcn Air Sim Meeting, un event presencial de simulació de vol (em sap greu però no aplica a Arma), al campus de la UPC de Castelldefels, prop de Barcelona.

Aquest event va sorgir dels amantes del vol virtual civil, però per contactes, de seguida es van apuntar al carro gent d'alguns esquadrones, com l'E69 o JG52. Es tracta d'anar sumant, si us plau que ningú es posi en plan "si x va jo no vaig", no és això.

Enguany es preten seguir ampliant mires i si voleu venir, participar, o fins i tot organizar alguna xerrada i/o microevent (briefing, missió, minitorneig, etc) dins del BASM, hi esteu convidats. L'accés és lliure. Si us voleu portar el Pc per volar online entre vosaltres o amb/contra altres escuadrons, només s'ha de coordinar amb la organització per tal que planifiquin l'espai que necessiteu. El recinte queda tancat i vigilat el dissabte per la nit.

Si voleu organitzar algun petit event, digueu-me quelcom en aquest post i us poso en contacte amb l'organitzador que coordina aquest tema.

Per concretar, aclararir-vos que es celebra del 20 al 21 de Setembre. Si voleu més informació, aquesta és la pàgina oficial:
http://bcnairsimmeeting.es/

Salutacions, nen veiem aviat al cel virtual!

Tuckie
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#3
Ja m'agradaria anar-hi aquest any però tinc les dates reservades a una cursa d'orientació en Kayak (vaig a filmar amb el RPA, que és així com li diuen ara jejeje) :çno: