IMPORTANT Servidor de proves llogat avui

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Avui he llogat el servidor de proves per 14 dies. No es podia planificar ja que hi han pocs servidors i nomes et deixa llogar quan algun es lliure, que ha sigut ara mateix.

Estic pendent de que verifiquin el pagament (que posava instantani però s'esta demorant) perque m'enviïn les dades d'accés, i aixi us les puc donar al fòrum privat de l'Staff vostre, i ja les us organitzeu com vulgueu vosaltres.
Com ja vaig dic jo tinc fibra òptica 200/200 de Jazztel, per tant si cal pujar el simulador ho puc fer jo mateix, us deixo una copia de seguretat, i ja us espavileu vosaltres en instal·lar-ho i configurar-ho. Tot i que en el cas del DCS, nomes cal baixar-lo de la web estant connectat amb l'escriptori remot de Windows.

Si voleu mes detalls del servidor llogat es el GAME-1
http://www.soyoustart.com/es/ofertas/game-1.xml
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
Males noticies, el servidor nomes deixa instal·lar linux i coses rares semblants, tot i que la informació que donen no es aquesta. De moment l'hi he ficat un Ubuntu, i haure de mirar si puc instal·lar una maquina virtual, o alguna historia per tenir windows pel DCS. Si algú en sap d'això em podria ajudar.
Pel tema cales no us preocupeu ja que el servidor ho he pagat jo de la meva butxaca.
 
#3
Jo no ho intentaria. DCS no té servidor dedicat amb la qual cosa necessita un ordinador amb una mínima capacitat gràfica. Si virtualitzes un W7 (per dir un exemple) amb VirtualBox i a sobre hi poses el DCS dubto molt que funcioni, i si ho fa segur que no és en condicions de rendiment per a fer partides online.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#4
Amb VirtualBox no crec que funcioni el DCS, i si ho fa serà amb un rendiment lamentable.
Si hagués d'apostar per alguna costa apostaria per un entorn VMWare, però val $$$ i tot i així tinc els meus dubtes de que funcioni.
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#5
Home si m'ho poseu aixi ni ho intento ç:D Ja he tingut molts mals de cap per posar en funcionament l'ArmA3 (ho acabo d'aconseguir ara).
Aixi que el que farem es fer una prova d'estres amb varis servidors d'arma 3 en marxa a l'hora, i a veure que tal. Em fa rabia no poder provar el DCS, sabeu si el DCS World 2 vindrà amb servidor dedicat?
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#6
Viper said:
Home si m'ho poseu aixi ni ho intento ç:D Ja he tingut molts mals de cap per posar en funcionament l'ArmA3 (ho acabo d'aconseguir ara).
Aixi que el que farem es fer una prova d'estres amb varis servidors d'arma 3 en marxa a l'hora, i a veure que tal. Em fa rabia no poder provar el DCS, sabeu si el DCS World vindrà amb servidor dedicat?
No val la pena que ho provis.
DCS World no crec que tingui servidor dedicat, no n'han dit res. És una cosa que fa temps que demana la comunitat o sigui que si ho fessin suposo que ho dirien.
 

rush

Més pesat que Kuban
Membre del personal
26 Desembre 2010
1,676
35
48
#8
madelf said:
Doncs si no recordo malament, en una entrevista la gent de DCS va dir que el tema de servidors dedicats estava entre les seves prioritats despres de sortir el DCS World 2.
No em sona, però tu ho segueixes més que jo això. Si és cert són bones notícies! :çsi:
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#10
El tema de la virtualització si es para-virtualització la tarjeta gràfica no es pot virtualitzar de manera complerta (amb suport DirectX) i per tant es una tarjeta tonta que no es vàlida per llançar el simulador DCS. Les opcions passen per emprar Wime amb suport per DirectX o bé virtualització baremetal si es que es vol fer servir Linux. Suposo que en Madelf ja s'ha barajat bastant amb aquesta part i per això diu que no ha funcionat de manera que si es vol aprofitar la potència del server amb el grup DCS caldrà veure quan es l'increment de cost per llogar la llicència Windows.