[IMPORTANT] Enquesta de disponibilitat per partides

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#1
Des del grup estem fent canvis importants que afectaran a tot el funcionament del grup actual. Per aplicar el canvis en cal saber quins son els vostres dies disponibles per participar a les partides, i així veure quins dies les podem programar. Teniu al seguent enllaç tots els dies de la setmana amb tres franges horàries, mati, tarda i nit.
Penseu que els horaris son orientatius, no son les hores de partides, només una franges orientatives que poden i varien segon la necessitat.
Cal que complimenteu tots els dies indicats que podeu participar. Posant el vostre nick a la casella que teniu a l'esquerra.
Entenem que tot es subjecte al calendari personal e imprevistos, això només es per recaptar informació, no es cap compromís.

Enllaç de l'enquesta:
http://doodle.com/poll/nf3n5np2ahcxp2bn

Si us plau, necessitem aquesta informació, ajudeu-nos a millorar el grup participant, gràcies :çsi:
 
10 Març 2014
213
0
0
Girona - Catalunya
#2
Bones! Jo he omplert la enquesta, però com que he hagut de fer cambi de domicili, estic a la espera de que em posin la fibra òptica, ja que la tinc reservada, quan me la posin tornaré a entrar regularment com abans, l'enquesta l'he respost pensant en quan tingui la fibra, sap greu si faig anar malament, ens veiem aviat cavallers!! :çsi:
 

Viper

Administrator
Membre del personal
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Tuixó said:
Bones! Jo he omplert la enquesta, però com que he hagut de fer cambi de domicili, estic a la espera de que em posin la fibra òptica, ja que la tinc reservada, quan me la posin tornaré a entrar regularment com abans, l'enquesta l'he respost pensant en quan tingui la fibra, sap greu si faig anar malament, ens veiem aviat cavallers!! :çsi:
Cap problema, gràcies per l'aclariment :çsi:
 
10 Març 2014
213
0
0
Girona - Catalunya
#4
Viper said:
Tuixó said:
Bones! Jo he omplert la enquesta, però com que he hagut de fer cambi de domicili, estic a la espera de que em posin la fibra òptica, ja que la tinc reservada, quan me la posin tornaré a entrar regularment com abans, l'enquesta l'he respost pensant en quan tingui la fibra, sap greu si faig anar malament, ens veiem aviat cavallers!! :çsi:
Cap problema, gràcies per l'aclariment :çsi:
Heheheh de res!! Estic amb el monooo.. uff :çrubl: