Illes per l'Arma 2

16 Juny 2010
88
0
0
Barcelona
#1
Aquí teu el pack d'illes que utlitzarem en el servidor d'arma.

Està partit en dos arxius.

http://www.megaupload.com/?d=96YXJCS5
http://www.megaupload.com/?d=L409BKIE

Una vegada descromprimit tindreu la carpera "@illes" que l'haureu de copiar al directori matriu del joc.

Per utilitzarla s'ha de crear un accés directe del Arma2, i dins de propietats d'aquest, afegir a la ruta de destí "-mod=@illes".

Es necessari i obligatori disposar de les illes.

Salutacions a tots.
 

Calex

Nou usuari
31 Juliol 2010
10
0
0
#2
Hola,

Un cop afegida la carpeta @illes a la rel del joc me dona un error d'adreça al afegir -mod=@illes a la ruta de destí de l'accés directe.

A mi me queda una cosa així: "C:\Jocs\ArmA 2\arma2.exe -mod=@illes" però me dona error.

Podries posar com ha de quedar la linea, segurament m'equivoco a alguna banda.
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#3
Calex said:
Hola,

Un cop afegida la carpeta @illes a la rel del joc me dona un error d'adreça al afegir -mod=@illes a la ruta de destí de l'accés directe.

A mi me queda una cosa així: "C:\Jocs\ArmA 2\arma2.exe -mod=@illes" però me dona error.

Podries posar com ha de quedar la linea, segurament m'equivoco a alguna banda.
Perquè tens que posar lo de -mod=@illes després de les cometes. Es a dir:
"C:\Jocs\ArmA 2\arma2.exe" -mod=@illes
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#6
Hola Viper.
Jo m'he descarregat la carpeta @illes.
L'accès directe és el del joc, el que està a l'escriptori, i suposo que des d'allà afegeixes lo de -mod=@illes desprès d'.exe", o s'ha de fer un accès directe diferent??.
Si és així, com es fa?

L'arxiu @illes el tinc a la carpeta arma 2, entre els altres arxius del joc. És correcte?

Weno, espero notícies.

Gràcies.
 
9 Setembre 2010
137
0
0
#8
Hola. Aquest missatge és principalment per jcarrest, però si algú em pot ajudar li agraïré.
He fet tot el possible per tenir l'@illes; tinc l'arxiu descomprimit b, amb la carpeta a l'arxiu de l'arma (en total 54 arxius i 2 carpetes) i m'ocupa 1,99GB.
He escrit i reescrit el -mod=@illes a l'accès directe de l'Arma 2, però tot i així no puc veure els mapes i nomès em surt Utes i Chernarus.
A veure si et connectes i em dones un cop d mà.

Gràcies!