Campanya Hub Campanya: Raven Fall

Status
No està obert per a més respostes.

Atunero

Miquelet
Personal Arma
19 Maig 2016
997
94
28
#1
x


OPERATION RAVEN FALL

REQUISITS

ArmA3 + APEX + GM + PF + WS
Mod-set: Bàsic, Terrenys i Moderna
Mods edició: Els mateixos.

CONCEPTES BÀSICS

Argot Militar Bàsic, Marine, MEU, Force Recon

CONTEXT

Port de Tallinn, Juliol 2023

Després de l'esclat de la guerra d'Ucraïna (2022-2023), el grup mercenari Rachmaninov ha anat agafant cada vegada més protagonisme. Les seves operacions sembla que van més enllà de la guerra i els tentacles de l'organització s'estenen per diversos països. Sembla ser que les operacions encobertes que realitza en territoris d'aliats de l'OTAN cada vegada van a més, amb la intenció de desentabilitzar l'aliança mitjançant actes de sabotatge, contra-intel·ligència, atacs de falsa bandera i expansió del poder de Moscou de manera més subtil que enviant-hi les seves propies forces armades. Tanmateix no està clar que Russia controli al cent per cent l'organització privada i cada vegada hi ha més evidències que en molts casos actuen per compte propi.

Dins d'aquest panorama, s'inicia l'operació Raven Fall, una operació de proporcions gegantines amb l'objectiu de neutralitzar l'acció del grup mercenari en diferents països, tant aliats com neutrals o inclus enemics. D'entre diferents elements de les forces de l'OTAN, la 22ena Unitat Expedicionària de Marines (22nd MEU) a bord de l'Amphibious Ready Group Kearsarge (LHD-3) salpa del port de Tallinn (Estònia) per a iniciar la primera fase de l'operació.

OPERACIONS

- Op. Northern Shield. El 22è MEU es desplega a la zona del golf de Finlàndia per a realitzar operacions anti-sabotatge.

- Op. Thermopyles. El 22è MEU es desplega al Mediterrani per a reestablir el control sobre diversos micro-estats insulars que es troben controlats per Russia mitjançant l'organització mercenària.

- Op. Crusader. El 22è MEU llança un seguit d'operacions LRRP en territoris de Siria i Iraq per eliminar objectius d'alt valor de Rachmaninov PMC.

PARTICIPACIÓ

Tot aquell qui assisteixi al 75% de les missions obtindrà la cinta de participació:


 
Last edited:
M'agrades: Raider
Status
No està obert per a més respostes.