GTX 770 o 780?

10 Març 2014
213
0
0
Girona - Catalunya
#1
Ep bones, aviam si algu em pot resoldre un dubte, hi ha molta diferencia en les grafiques nvidia gtx 770 o 780? He vist que la 780 te mes bits que la 770, estava mirant una 770 de 4GB o una 780 de 3GB, i la meva pregunta es si es nota molt la diferencia dels bits aquests, graciesss çXD

PD. Perdoneu pels accents pero no se que li passa al teclat
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#2
He estat fent un cop d'ull per google abans de dir-te res, i en resum, jo diria que millor la 780 o això es el que opina la majoria sembla ser.
Aquí hi han varies qüestions, algunes mes tècniques. Pel que he llegit, els jocs actuals no aprofiten 4GB de ram d'una gràfica, i això es mes per quan tens multi-monitor, que no pas una pantalla única. Per mi sabent això, es millor la 780, ja que es una gamma superior a la 770, i això es nota en la potencia i qualitat gràfica al final. La 780 supera crec en quasi totes les especificacions a la 770 4GB, mes ampla de banda, mes nuclis CUDA, etc...
 
10 Març 2014
213
0
0
Girona - Catalunya
#3
Osti doncs gracies per la resposta, perque jo nomes faig servir una pantalla, i a part i tinc el televisor enxufat pero nomes per pelicules basicament. Igualment avui en dia els jocs no crec que requereixin 3GB i menys 4, pero ja estas preparat una mica per el que vindra, ja que la meva grafica es mooolt vella xd gracies Viper!