GrupoArmados/ Divendres 25 d'Abril [A2] "Op Assalt combinat"

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#6
Re: GrupoArmados/ Divendres 25 d'Abril [A2] "Op Assalt combi

Tan al Goldfinger com a mi ens agradaria apuntar-nos. També entenem que no sigui possible ja que sóm nous al grup i que potser seria millor fer primerament una partida interna o d'aprenentatge.
 

Diplock

Miquelet
Community Manager
23 Juliol 2012
818
3
18
#7
Re: GrupoArmados/ Divendres 25 d'Abril [A2] "Op Assalt combi

Tranqui magnetar, normalment tenim una esquadra pròpia per lo que no hi haurà cap problema en què vingueu.
 
22 Abril 2014
32
0
0
35
Vilafranca del Penedès
#8
Re: GrupoArmados/ Divendres 25 d'Abril [A2] "Op Assalt combi

Doncs avui al vespre instalaré l'Arma 2 (que no el tinc instal·lat pq el pc és nou) haig de instalar algun mod per la partida?

Enviat des del meu C1905 usant Tapatalk
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#9
Re: GrupoArmados/ Divendres 25 d'Abril [A2] "Op Assalt combi

No us preocupeu per ser nous, molts nous s'han estrenat en aquestes partides dels divendres ç;) Confirmeu si us plau llavors si veniu, es ArmA 2 + Expansió Arrowhead, o ArmA 2 Combined Operations que es el mateix.
 

ZeroQ

Més pesat que Kuban
27 Desembre 2011
1,632
3
38
Bilbo
#15
Re: GrupoArmados/ Divendres 25 d'Abril [A2] "Op Assalt combi

Al final com va acabar? Jo vaig ser enterrat viu per una casa mòvil, punyetero bug més tonto ç:D
 

Viper

Administrador
Membre del personal
Administració
Moderador
Personal Arma
Personal DCS
#16
Re: GrupoArmados/ Divendres 25 d'Abril [A2] "Op Assalt combi

Vam arribar a la mesquita, vam anar a minar ràpidament un altre punt, i vam embarcar al Chinook per fer l'evacuació. Es veu que van fallar scripts perque faltava un contraatac enemic amb blindats, però es va donar per acomplerta.
 

Magnetar

Més pesat que Kuban
22 Abril 2014
1,011
0
0
Kassel, Alemanya
#17
Re: GrupoArmados/ Divendres 25 d'Abril [A2] "Op Assalt combi

ZeroQ said:
Al final com va acabar? Jo vaig ser enterrat viu per una casa mòvil, punyetero bug més tonto ç:D
A partir d'ara no penso interrogar a ningú més... h**y sh******t!!!! No m'havia passat mai algo semblant.

Tema apart, gràcies per la partida!