grup arma 2

9 Setembre 2010
137
0
0
#1
Hola camarades!.
Des de fa 2 dies i gràcies al suport del fundador de la web, en Viper, he estat assignat com a administrador del grup Arma 2. Per a mi suposa un repte, malgrat no tenir experiència. Espero estar a l'alçada de les circumstàncies. A tots aquells que estigueu interessats en formar part del grup us agraïré propostes i consells per poder fer cohesió i formar un grup d'alló mès interessant i pròsper (com sòna aixó..., jeje).
Les primeres mesures com a administrador, i tenint en compte que tampoc hi he pogut pensar massa, sòn les següents:
- Hem de decidir el dia de partida. Fins ara eren els dimecres a partir de les 21:30. Em sap greu, però a mi aquest dia no m'atrau, ja que primer cau en mig de la setmana, i tambè perquè acostuma a ser dia de champions, i ja sabem els culès que el Barça està que...se sale!. Jo preferiria un dijous o bè el cap de setmana. La meva proposta és el dijous a les 21:00h, per encarar amb força el cap de setmana. Ja direu alguna cosa.
-M'agradaria que tots aquells que estigueu interessats en fer-vos partíceps del grup indiquèssiu si hi voleu formar part com mès aviat millor per, d'aquesta manera, poder iniciar el mès ràpid possible les partides.
-Les partides tindran una hora establerta. Quan hagi passat 1/4 d'hora de l'hora oficial s'inniciarà la missió...peti qui peti i hi hagi qui hi hagi. Mès que res amb la finalitat de donar dinamisme i no entretenir-nos en haver d'esperar als mès tardans, procurant tenir la seguretat que les partides es duran a terme.
-Alguns pensaran: i si al quart d'hora des de l'hora de quedar del grup no sòm suficients persones?. Bè, aixó no és problema. No es jugaran partides pre-establertes, com bè fan altres webs com armados, etc. La intenció és jugar partides fetes per altres usuaris de l'arma 2, extretes de pàgines web de missions de l'arma 2 (que n'hi ha un fotimer). Amb aixó tindrem la seguretat de que les partides es tiraran endavant hi hagi qui hi hagi, i si, per exemple, solsament som dos al grup jugarem una missió per a 2 persones, si som 3, per 3, i així successivament. Fins i tot si em quedo sol (espero que no passi...) jugaré una partida d'un jugador, que n'hi ha... ;) . Crec que és la millor manera de no haver de dependre de terceres persones i d'aquesta manera promourem el grup siguem els que siguem.
-Al forum de coopeartives internes vaig penjar, ara fa uns dies, una sèrie de requisits per poder jugar amb al simulador. Aniria bè que us ho llegíssiu, ja que parla d'actualitzacions i guies per aprendre a jugar millor. S'accepten recomanacions i propostes.
Bè, no m'enrotllo mès. Espero comentaris al respecte.


Salut!!!! ç:D
 

Balder

Més pesat que Kuban
27 Juliol 2010
1,445
1
38
#2
Enhorabona! A mi a les 21:00 em va malament tots els dies perquè és massa aviat (molts cops encara no tenim ni el sopar fet a aquesta hora). Però pel tipus de missions que farem si s'arriba més tard tampoc es tan greu. Pots comptar amb el meu fusell!
 
16 Juny 2010
88
0
0
Barcelona
#3
Jo tinc tos els dies ben ocupats pero us puc oferir "gratuitament" el server de RDS de 12 slots algún dia que el necessiteu i aviseu amb un parell o tres dies d'antelació. Allá almenys podeu estar segurs de trobar missions acabades i no en anglés. A més, les noves, les estic editant amb la característica principal de que no es necessari omplir el 12 slots i es pot treure ies per ajudar-se.

:çsalut:
 

SENGLAR

Ja en porto tres-cents
17 Juny 2010
412
0
0
#5
Jo depenc del treball,a mi el dia es indiferent, el horari el trobo una miqueta chungu ja que a les 21h normalment estic fent el sopar, a partir de les 22h amb va millor.